SNS

Beantwoord

Biedt SNS Bank zakenreisdekking?

• 6 oktober 2012
  • 16 Reacties
  • 4992 Keer bekeken

Badge
Ik kan op de SNS-website niet vinden of zakenreizen ook gedekt zijn onder de (doorlopende) reisverzekering. Kan iemand me dat vertellen?
icon

Beste antwoord door Marnix 23 oktober 2012, 14:13

Hi ReinoutS,

We begrijpen dat het antwoord van mw. Brem voor onduidelijkheid zorgt. Voor ons was ook niet helder wat wel en niet mogelijk is en daarom hebben we opnieuw navraag gedaan bij de betrokken afdeling.
SNS Bank biedt zelf geen reisverzekering met de mogelijkheid tot zakenreisdekking. Wel is het zo dat SNS Bank ook producten aanbiedt van derden. We kunnen daarom wel een zakenreisverzekering met zakenreisdekking voor je afsluiten bij Avero.

De premie ziet er dan als volgt uit:

Basispakket Europa / Wereld: 27,50 / 34,40
Onderdeel Zakenreizen Europa / Wereld: 45,00 / 56,25

Als je een e-mail stuurt naar [email]webcare@sns.nl[/email], sturen we je de gehele folder.

Hopelijk hebben we de situatie zo kunnen verduidelijken en excuses dat dit niet eerder naar je gecommuniceerd is.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi ReinoutS, dit hebben we gelijk voor je nagevraagd. Zakenreisdekking zit niet bij je standaard reisverzekering in. Als je meerdere verzekeringen bij ons hebt lopen, bieden wij dit wel aan als service. Dit kun je telefonisch regelen via onze klantenservice 0900 1850
Badge
En wat kost dat dan? Anders kan ik de verzekering niet vergelijken met mijn huidige!
En wat kost dat dan? Anders kan ik de verzekering niet vergelijken met mijn huidige!

Hoi ReinoutS, verstandig dat je een vergelijking wil maken om zo te besluiten wat voor jou het meest passende pakket is.

We hebben je vraag uitgezet bij de betreffende afdeling en wachten op de terugkoppeling. Zodra we deze hebben, zullen we je uiteraard berichten.

Je kunt via de SNS Bank website overigens een proefberekening maken van verschillende verzekeringspakketten, wellicht is dat interessant om vast te bekijken in de tussentijd 🙂.

Hi ReinoutS, we kunnen je helaas nog geen definitief antwoord geven betreft deze kosten. We hebben je vraagstuk opnieuw onder de aandacht gebracht en hopen je spoedig een antwoord te kunnen geven.

Dit om je even op de hoogte te stellen 🙂.
Goedemiddag Reinout, we hebben terugkoppeling gekregen en adviseren je te bellen met mw. Brem, bereikbaar op 06 - 23303379. De kosten zijn namelijk geheel afhankelijk van je wensen, wil je b.v. Europa- of werelddekking, inclusief of exclusief ziektekosten, extra bagagedekking, etc.
Met haar zou je, afhankelijk van je wensen, een goede inventarisatie kunnen maken van het kostenplaatje.

We hopen dat je eruit komt met het maken van je keuze 🙂!
Badge
Mevrouw Brem is al aan de vrijmibo, aan haar voicemail te horen. ;)
Dat is dan toch alweer 1-0 voor de concurrent, waar zakenreisdekking gewoon een vinkje is in de premieberekeningsmodule op de website.

Fijn weekend!
Hi ReinoutS,

Heb je inmiddels contact gehad met mw. Brem? Hopelijk wel en hebben we de score in elk geval weer op 1-1 gezet;-)

We horen graag tot welke keuze je bent gekomen.
Badge
Nou, ik heb mw. Brem gesproken en wat blijkt: bij de SNS reisverzekering bestaat de mogelijkheid tot zakenreisdekking helemaal niet! 😞 Dat kostte nogal wat moeite om daarachter te komen, zeg.
Reputatie 4
Badge +1
lol - Game, set and match voor de concurrentie.

maarre, zou je werkgever dat niet moeten verzekeren / zijn zij niet aansprakelijk als er iets gebeurd?
Met Sanne eens!!
Bovendien; lees de antwoorden hier nog eens na. Daar valt toch ook wel het eea op aan te merken! Toch een beetje "spelbederf" om in die hoek te blijven.
Groet,
Ben 🆒

* Hi ReinoutS, dit hebben we gelijk voor je nagevraagd. Zakenreisdekking zit niet bij je standaard reisverzekering in. Als je meerdere verzekeringen bij ons hebt lopen, bieden wij dit wel aan als service. Dit kun je telefonisch regelen via onze klantenservice 0900 1850

** Je kunt via de SNS Bank website overigens een proefberekening maken van verschillende verzekeringspakketten, wellicht is dat interessant om vast te bekijken in de tussentijd

*** Goedemiddag Reinout, we hebben terugkoppeling gekregen en adviseren je te bellen met mw. Brem, bereikbaar op 06 - 23303379. De kosten zijn namelijk geheel afhankelijk van je wensen, wil je b.v. Europa- of werelddekking, inclusief of exclusief ziektekosten, extra bagagedekking, etc.
Met haar zou je, afhankelijk van je wensen, een goede inventarisatie kunnen maken van het kostenplaatje.
Hi ReinoutS,

We begrijpen dat het antwoord van mw. Brem voor onduidelijkheid zorgt. Voor ons was ook niet helder wat wel en niet mogelijk is en daarom hebben we opnieuw navraag gedaan bij de betrokken afdeling.
SNS Bank biedt zelf geen reisverzekering met de mogelijkheid tot zakenreisdekking. Wel is het zo dat SNS Bank ook producten aanbiedt van derden. We kunnen daarom wel een zakenreisverzekering met zakenreisdekking voor je afsluiten bij Avero.

De premie ziet er dan als volgt uit:

Basispakket Europa / Wereld: 27,50 / 34,40
Onderdeel Zakenreizen Europa / Wereld: 45,00 / 56,25

Als je een e-mail stuurt naar [email]webcare@sns.nl[/email], sturen we je de gehele folder.

Hopelijk hebben we de situatie zo kunnen verduidelijken en excuses dat dit niet eerder naar je gecommuniceerd is.
Hoi Marnix,
Deze is binnen de lijnen volgens mij!
Groet,
Ben 🆒
Hoi Marnix,
Groet,
Ben 🆒

Ik zou een inkoppertje kunnen maken over vrouwen en buitenspel 😉, maar toevallig weet ik wat buitenspel is èn kan ik het nog uitleggen ook 🆒.
Ik zou een inkoppertje kunnen maken over vrouwen en buitenspel 😉, maar toevallig weet ik wat buitenspel is èn kan ik het nog uitleggen ook 🆒.

Huh??😕
Groet,
Ben 🆒
PS. Voor het geval; mijn opmerkingen waren geheel niet gericht op enig persoon!!!

Huh??😕
Groet,
Ben 🆒
PS. Voor het geval; mijn opmerkingen waren geheel niet gericht op enig persoon!!!

Hi BigBen,

Ik dacht dat je met deze reactie:

Hoi Marnix,
Groet,
Ben

doelde op het binnen de lijnen zijn van het voetbalveld. Omdat er eerder metaforen als 'score', 'spelbederf' en '1-0' gebruikt worden, haakte ik in op jouw 'binnen de lijnen' :-D

Maar mijn woordgrap mistte duidelijk doel 😉
Hoi Lindsay,
Mijn opmerkingen gingen over het feit dat de gegeven antwoorden niet erg to the point, maar deel antwoordt end. waren. (spelbederf) Omdat Marnix met een konkreet en duidelijk antwoord kwam (vond ik), schreef ik "binnen de lijnen" (het spel zoals het hoort) (naar mijn mening).
Pfhoe, moeilijk hoor, maar we komen er wel... :)
Groet,
Ben 🆒
PS ik twijfelde of je er op doelde dat ik het antwoordt van "de vrouwen" niet het juiste zou vinden. :o
PS 2 Moet ik eigenlijk nu niet even controleren of je inderdaad weet wat "buitenspel" is? 😃

Reageer