SNS

Beantwoord

Blokkade op rekening door veiligheidszaken

• 31 oktober 2014
  • 4 Reacties
  • 3072 Keer bekeken

Goedendag,

op 30-10 wordt ik uit het niets geblokkeerd door veiligheiszaken. Dit zonder enige reden van opgaaf en zonder mij op welke manier dan ook in te lichten. Heb heel de dag geprobeerd contact op te nemen met deze afdeling maar er wordt keihard verteld dat ze me niet te woord willen staan en dat ik maar een mail moet sturen. Ben heel mn leven klant bij SNS bank en ga hiermee stoppen. Kan niet eens bij mn eigen geld!!!!

Nu is de vraag hebben hier meer mensen mee te maken gehad en hoe kan ik zo snel mogelijk bij mn geld?? We gaan het weekend in en heb totaal geen beschikking over mn 2 rekeningen bij snsbank waar ik afhanelijk van ben. Ze nemen totaal ook geen moeite om me te informeren. Enige wat een medewerker van de sns winkel me kon vertellen dat ik een light blokkade op heb staan. Wat dit inhoud weet ik niet.
icon

Beste antwoord door BigBen 31 oktober 2014, 12:46

Hallo allal001,
Welkom in onze community. Vervelend dat dat met zo´n vervelende reden is.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar mogelijk een tip om sneller resultaat te hebben.
Stuur een mailtje naar webcare@sns.nl Schrijf hierin in het kort de reden en vermeld je naam en rekening nummer. Je kunt nog verwijzen naar dit bericht "blokkade op rekening door veiligheidszaken". Ik neem aan dat een Mod (medewerkers SNS bij de community) het voor je uitzoeken en je iets kunnen vertellen wat er aan de hand is.
Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo allal001,
Welkom in onze community. Vervelend dat dat met zo´n vervelende reden is.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar mogelijk een tip om sneller resultaat te hebben.
Stuur een mailtje naar webcare@sns.nl Schrijf hierin in het kort de reden en vermeld je naam en rekening nummer. Je kunt nog verwijzen naar dit bericht "blokkade op rekening door veiligheidszaken". Ik neem aan dat een Mod (medewerkers SNS bij de community) het voor je uitzoeken en je iets kunnen vertellen wat er aan de hand is.
Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.
Groet,
Ben 🆒
Hoi Allal001,

Welkom op de Community. De reden waarom je je hebt aangemeld voor de Community is waarschijnlijk een hele vervelende. De situatie die je beschrijft is op zijn zachtst gezegd merkwaardig, ik kan hier geen oordeel over vellen. Lukt het om je contactgegevens te sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. ‘Community – blokkade’? Dan pakken we dit op.
Ik heb eenzelfde probleem. Mijn SNS Bank Betaalrekening is ook zonder reden van opgaaf geblokkeerd door Veiligheidszaken. Ik vind het goed dat SNS Bank bezig is met veiligheid voor haar klanten. En zo werkt het nu eenmaal, de goeden moeten lijden onder de kwaden.
Hoi Edith.vis,

Ik vind het fijn om te lezen dat je begrip hebt voor de situatie, ondanks dat de rekeningblokkade voor jou erg vervelend is. Wil je in dit geval een e-mail sturen naar [email]vz@sns.nl[/email] met daarin de volgende informatie:

- de vraag
- een telefoonnummer waarop je te bereiken bent
- een kopie van het geldig legitimatiebewijs (dit in verband met vertrouwelijkheid)

Een medewerker van Veiligheidszaken neemt na ontvangst van deze stukken zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? Om de andere communityleden een beetje te leren kennen kun je een kijkje nemen in de Koffiekamer.

Reageer