SNS

Beantwoord

Buitenlandse overboeking van niet-EU land naar een NL rekening

• 1 augustus 2020
  • 2 Reacties
  • 437 Keer bekeken

Goedendag,

Binnenkort zou ik graag een grote som bedrag van een niet EU land bankrekening naar mijn sns bankrekening in Nederland.

Zijn er bepaalde dingen waar ik rekening aan moet houden bijv het informeren van de bank (of evt belastingdienst), het vooraf invullen van een formulier etc. 

Daarnaast zijn er ook kosten vanuit SNS voor het ontvangen van het geld?

Bedankt

icon

Beste antwoord door Nicolet SNS 1 augustus 2020, 12:28

Hoi @kinnie, hulp is hier. Je hoeft de bank niet te informeren hierover. Diegene die het geld aan je overmaakt heeft wel gegevens van de bank van de begunstigde nodig. De gegevens van SNS zijn:  SNS Bank NV, Utrecht  BIC: SNSBNL2A Adres: Croeselaan 1, 3521 BJ Utrecht, The Netherlands. Wat betreft de kosten, deze zijn gelijk aan de kosten die je zou betalen wanneer je zelf een overboeking naar het buitenland doet. Hier lees je er meer over. Kun je zo verder?

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @kinnie, hulp is hier. Je hoeft de bank niet te informeren hierover. Diegene die het geld aan je overmaakt heeft wel gegevens van de bank van de begunstigde nodig. De gegevens van SNS zijn:  SNS Bank NV, Utrecht  BIC: SNSBNL2A Adres: Croeselaan 1, 3521 BJ Utrecht, The Netherlands. Wat betreft de kosten, deze zijn gelijk aan de kosten die je zou betalen wanneer je zelf een overboeking naar het buitenland doet. Hier lees je er meer over. Kun je zo verder?

Bedankt

Reageer