SNS

Click and Buy afschrijving geweigerd

• 19 december 2013
  • 5 Reacties
  • 1950 Keer bekeken

De firma click and buy kan geen btaling van 2.68 afschrijven (SALDO VOLDOENDE) en geeft aan dat dit door de bank komt.

"Volgende de melding die wij van de bank hebben ontvangen, zijn de door u verstrekte rekeninggegevens niet correct. Zodiende kunnen wij u tijdelijk helaas geen toegang tot de service van ClickandBuy verlenen."

In het verleden gaat dit altijd prima. Nu opeens niet en wordt er doodleuk 15 euro administratiekosten doorberekend.

Graag jullie reactie waarom de betaling niet is afgeschreven.

5 reacties

Badge
Zou het wellicht kunnen komen door de overgang naar IBAN? Zomaar een ideetje...
Reputatie 3
Badge +1
Zat ik ook aan te denken: "klaar is SEPA" ?! 
:rolleyes:
Nee, helaas is dit niet de reden.
Click and Buy wordt veel gebruikt voor apps aan te schaffen.
Als een incasso mislukt krijg je een administratietoeslag van 15 euro.
Lekker bedrijf (onderdeel van T-Mobile). Zijn niet in het Nederlands te bereiken.
Gooien gewoon de telefoon op de hak als je kritische vragen stelt.
MAar ja.
Ik zal het maar betalen en afsluiten die handel.
Jammer dat dit allemaal maar kan en mag.
Badge +1
Nee, helaas is dit niet de reden.
Click and Buy wordt veel gebruikt voor apps aan te schaffen.
Als een incasso mislukt krijg je een administratietoeslag van 15 euro.
Lekker bedrijf (onderdeel van T-Mobile). Zijn niet in het Nederlands te bereiken.
Gooien gewoon de telefoon op de hak als je kritische vragen stelt.
MAar ja.
Ik zal het maar betalen en afsluiten die handel.
Jammer dat dit allemaal maar kan en mag.

Hallo JvH,

Allereerst welkom op SNS Community.

Dat klinkt inderdaad niet als een goede service 😞.  Is het inmiddels ook duidelijk waarom de afschrijving niet is gelukt? Is dit niet het geval, verzoek ik je om de betalingsgegevens en je contactgegevens te mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Dan zoeken we dit graag voor je uit.

We hopen je hier vaker te zien!
@ allen

Ik lees in de verklaring van ClickandBuy: “zijn de door u verstrekte rekeninggegevens niet correct.”

Ik heb even op Internet gezocht naar soortgelijke verhalen en blijkbaar gebeurt dit regelmatig bij ClickandBuy.
Niet alleen bij SNS Bank, ook wanneer andere (collega)banken aangeven dat er voldoende saldo en geen rekeningblokkade is.

Ik zie dat andere consumenten ook contact met de Consumentenbond, Tros Radar en Kassa Vara hebben gezocht om dit aan de kaak te stellen.
Misschien een tip, hoewel het natuurlijk vervelend is dat een bedrijf hier zoveel consumenten mee op kosten jaagt 😞.

Reageer