SNS

Contactloos betalen Frankrijk werkt niet

• 22 juni 2018
  • 11 Reacties
  • 774 Keer bekeken

Zoals 't subject zegt....

Rara hoe komt dat?
Gevolg is dus ook dat betalen met mijn telefoon ook niet mogelijk is waar ik dus wel voor moet betalen.

11 reacties

Badge +2
Goedenavond coinoperator,

Het is niet fijn om in het buitenland te zijn en dan tegen problemen aan te lopen. Kun je helemaal niet betalen met je SNS Wereldpas of werkt alleen het contactloos betalen en betalen met SNS Mobiel Betalen niet? Kijk goed of het apparaat waar je wil betalen geschikt is voor contactloze betalingen. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en pasnummer mailt naar webcare@sns.nl met in het onderwerp 'Contactloos betalen Frankrijk', dan kijk ik of ik de oorzaak vind.
De in FR hebben de meeste bedrijven allang contactloos betalen, vooral de benzinepompen, peage, parkeerautomaten, supermarché's enz.

Maar nergens werkt het met mijn pas of telefoon.
In NL werkt alles prima dus het is een zuiver over-de-grens-issue.
"Ouderwets" EMV betalen gaat prima.
Net terug uit Frankrijk en geen enkel probleem over contactloos betalen ervaren. Geen mobiel betalen in gebruik, dus daar kan ik niets over zeggen.
Badge +1
Net terug uit Frankrijk en geen enkel probleem over contactloos betalen ervaren. Geen mobiel betalen in gebruik, dus daar kan ik niets over zeggen.
Goedemorgen Brinkvdr,

Heb je een mooie tijd in Frankrijk gehad? Fijn dat je geen problemen hebt ervaren met contactloos betalen 🙂 Leuk om je hier op de community te zien, hopelijk neem je vaker een kijkje hier.
Leuk dit topic highjacken maar de vraag is dus waarom het bij mij niet werkt en niet of er mensen wel konden betalen en een leuke tijd hadden.
Badge +1
Leuk dit topic highjacken maar de vraag is dus waarom het bij mij niet werkt en niet of er mensen wel konden betalen en een leuke tijd hadden.
Dat zoeken we graag uit, vandaar dat Marijke gisteren om onderstaande actie vroeg.

Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en pasnummer mailt naar webcare@sns.nl met in het onderwerp 'Contactloos betalen Frankrijk', dan kijk ik of ik de oorzaak vind.
Reputatie 4
Badge +1
@coinoperator heb je V-Pay of Maestro?
@brinkvdr heb je V-Pay of Maestro?

Wellicht zit daarin een verschil...
Maestro.
Ook mijn telefoon vermeldt Maestro.
Maestro.
Ook mijn telefoon vermeldt Maestro.

We hebben je gegevens in goede orde ontvangen en zoeken uit waarom de contactloze betaling niet lukte in Frankrijk.
Leuk dit topic highjacken maar de vraag is dus waarom het bij mij niet werkt en niet of er mensen wel konden betalen en een leuke tijd hadden.Als je zo snel op je teentjes bent getrapt, geef dan ook gewoon antwoord op de vraag die Marijke stelt, namelijk:

Kun je helemaal niet betalen met je SNS Wereldpas of werkt alleen het contactloos betalen en betalen met SNS Mobiel Betalen niet?
Badge +1
Als je zo snel op je teentjes bent getrapt, geef dan ook gewoon antwoord op de vraag die Marijke stelt, namelijk:
Goedenavond kbkbkb,

Hoewel je het ongetwijfeld goed bedoelt, wil ik je vragen om op een respectvolle manier met elkaar te communiceren.

Reageer