SNS

Contactloos betalen werkt niet

• 4 maart 2016
  • 5 Reacties
  • 2919 Keer bekeken

De afgelopen weken heb ik in toenemende mate problemen met contactloos betalen. Sinds woensdag 2 maart is het geen enkele keer meer gelukt. Mijn pinpas maakt dan geen contact meer met het pinapparaat bij de betreffende winkeliers. Hoe kan dit en kan ik er zelf iets aan doen?

5 reacties

Hoi Post0522,

Welkom op onze community. Een goed werkende pas is wel handig, dus ik kan me voorstellen dat dit lastige situaties oplevert. Welke melding krijg je bij een contactloze betaling? Heb je al contact gehad met onze klantenservice over je pas? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee als je je rekeningnummer stuurt naar webcare@sns.nl. Vermeld je in de titel van de mail 'Community - contactloos betalen werkt niet'?

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Ik krijg helemaal geen melding. Als ik contactloos wil betalen reageren de kaartlezers bij de kassa's totaal niet. In het beging werkte het prima, maar in de loop van de tijd gebeurde het steeds vaker dat contact-maken met de kaartlezer niet lukte. Nu lukt het helemaal niet meer. Ik heb nog geen contact met de klantenservice hierover. Zal mijn rekening nummer naar webcare@sns.nl sturen.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo post0522,
Het lijkt erop dat de antenne in jouw pas stuk is gegaan waardoor deze niet meer contactloos kan communiceren met de betaalterminal. Als ik jou goed begrijp kun je dan nog wel met de contact chip betalen met pincode (als de de pas in de betaalterminal steekt) :?
Groeten,
Stefan
Ik kan inderdaad nog gewoon met de pas betalen als ik hem in de betaalterminal steek.
Badge +1
Goedemorgen Post0522,

We hebben je mail ontvangen. Het lijkt er -zoals Stefan ook aangeeft- inderdaad op dat er iets defect is in je pas. Het lijkt me daarom het handigst dat je kosteloos een nieuwe pas aanvraagt via onze website. Hou je ons op de hoogte?

Reageer