Creditcard verzekering

Geachte ton timmerman. Ik noem uw naam omdat onder de afwijzingsbrief van een ingediende aanvraag voor een vergoeding van een niet geleverd product uw handtekening staat. Volgens de brief had ik 8 weken na de betaling van mijn product een aanvraag moeten indienen. Maar omdat ik geen helderziende ben heb ik dit niet kunnen doen.product gekocht 2 april en ik kreeg te horen dat het bedrijf vanaf 25 september niet meer leverd.vanwege falliesement ik zou 10 november pas gebruik maken hiervan.en heb direct 26 september jullie in kennis gesteld.telefonisch contact met jullie gehad maar niemand kan me helpen,ja een navraag doen. Stressss stressss erg klantvriendelijk dit! Bedankt refnr SD17-30658

7 Reacties

Hoi willy.jacq,

Van harte welkom op de community. Altijd leuk om nieuwe leden welkom te heten. De reden van je bericht is minder leuk.

Begrijp ik goed dat je een verzoek hebt ingediend om een betaling met je creditcard terug te draaien en dat dit verzoek is afgewezen? Mail je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar webcare@sns.nl onder vermelding van ‘Creditcard verzekering – willy.jacq – community’? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Voor de duidelijkheid: dit is geen toezegging dat je verzoek alsnog wordt goedgekeurd.

In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :)
Zou fijn zijn! Ik heb toch een aankoopverzekering van 180 dagen?en dit is toch echt overmacht!
Ondertussen heb ik je mail ontvangen en beantwoord. Hopelijk heb ik je een zetje in de goede richting gegeven.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. willy.jacq wil je ons op de hoogte houden? Kunnen wij er misschien ook van leren/ons voordeel mee doen. Alvast bedankt.
I applied for a credit card but my request was rejected? I presented my salary and job contract, but the reason was I should be in Netherlands for at least three years! that is impossible for expats! I am using my UK credit card but it is shame to treat clinets with high salaries and respected work institutions like that! I selected SNS because they said it is a sustainable bank but what I got is bad client service and racism because I am not Dutch! any clue if any other bank who gives credit cards based on my salary and work accepting expats?
I can imagine that you are not happy with this situation. However, to call it racism, that is one step too far for me. I have also an account at the SNS, but have my credit card from Mastercard. You could try the same (or from VISA, American Express, etc.). Success.

By the way, I can not get a credit card from Amazon Germany. I also can not get a credit card from a bank in Luxembourg where I have a saving account. And there are probably many more examples of noet getting a credit card from an organisation which is located in another country.
Mulhem schreef:

I applied for a credit card but my request was rejected? I presented my salary and job contract, but the reason was I should be in Netherlands for at least three years! that is impossible for expats! I am using my UK credit card but it is shame to treat clinets with high salaries and respected work institutions like that! I selected SNS because they said it is a sustainable bank but what I got is bad client service and racism because I am not Dutch! any clue if any other bank who gives credit cards based on my salary and work accepting expats?

Hi Mulhelm,

I'm sorry that you feel treated badly. We are a Dutch bank targetting the Dutch market. Our policy is not to provide a loan or a creditcard if you're temporarily in the Netherlands. This has nothing to do with racism. We have happy clients from a wide variaty of origins who live in the Netherlands permanently. If we would make an exception for people who work for "respected work institutions", then we would disciminate. But fortunately that's not in our DNA.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)