Vraag

Diverse vragen

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Goedenavond,

Wij lopen tegen diverse problemen aan. Bij het bankfiliaal hebben ze ons nog niet voldoende kunnen helpen. Dus ik doe hier een poging.

Mijn dochter heeft een jongerenrekening en heeft er ooit een bankpas bij gekregen. Deze hebben we echter nooit geactiveerd omdat deze niet gebruikt werd. Nu heeft ze de leeftijd waarop ze kleedgeld krijgt en wil ze toch graag kunnen pinnen. Echter is haar pas nu niet meer te activeren. Maar... het lukt dus ook niet om een nieuwe pas aan te vragen. Wat nu?
EDIT: wij hebben ook geen toezicht op haar spaarrekening. Ik kan wel haar lopende rekening inzien. Hoe krijg ik ook toegang tot haar spaarrekening?

Verder heb ik in mijn SNS-app en online hele andere rekeningen staan dan mijn man. Ik heb bijvoorbeeld toegang tot alle spaarrekeningen, maar hij maar tot 1. Hij kan weer de Zilvervlootrekeningen inzien, ik niet. Nu hebben we 2 weken geleden bij het bankfiliaal al bij deze rekeningen een rekeninghouder toegevoegd (wat ik best raar vind omdat de basis een en/of rekening is). Hiervan hebben we inmiddels een bevestiging gehad, maar we hebben nog steeds geen toegang tot alle rekeningen.

En als laatste: ik heb nog een spaarrekening aangevraagd en daarvan vanmorgen een bevestiging gehad dat deze zou zijn toegevoegd. Maar ook deze is niet zichtbaar. Niet in de app, maar ook niet online. Wellicht vraag ik hier iets te vroeg naar, maar ik was toch bezig dit bericht te typen voor de rest ;-)

Iemand die raad weet? Alvast mijn dank!

3 Reacties

Goedenavond 1N9R1D en welkom op de community. Goed dat je hier een poging waagt en ik zal doe er alles aan om je hier verder te helpen :) Wat leuk dat je dochter haar pas wil gaan gebruiken, zo leert ze met jullie hulp om met geld om te gaan. Als een betaalpas niet binnen 1 jaar wordt geactiveerd, dan verwijderen we 'm uit ons systeem. Jij kunt met je eigen digipas hier een nieuwe pas aanvragen. Je kiest haar rekening en geeft als reden: 'Ik heb nog geen betaalpas van deze rekening'. Binnen 5 werkdagen liggen de betaalpas en pincode op de deurmat. Daarna activeer jij 'm met je eigen digipas en kan ze aan de slag.

Fijn dat je inmiddels bent toegevoegd aan alle rekeningen en vice versa. Meestal worden de rekeningen automatisch gekoppeld aan het internetbankieren contract van de ander, maar soms gaat dit niet goed. Gelukkig kunnen we dit oplossen door de rekeningen handmatig toe te voegen aan jullie internetbankieren contract. Dit is waarschijnlijk ook van toepassing op de spaarrekening van je dochter, als je ook aan deze rekening bent toegevoegd als wettelijke vertegenwoordiger. Stuur je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats naar webcare@sns.nl o.v.v. Diverse vragen?

Zo te lezen ben je enthousiast aan de slag gegaan met het openen van de rekening en ik ga ervan uit dat je deze binnen 2 werkdagen in Mijn SNS ziet. Is dit niet het geval? Laat het me ook weten per mail, dan zoek ik het uit. Als je nog meer vragen hebt, dan weet je me te vinden.
Goedenavond Sanne,

bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het gevonden en zal de pas aanvragen. Ik had het geprobeerd met mijn dochter haar account. Maar het moest met de mijne, vandaar dat het niet lukte.

Ik zal je zo een mail sturen voor de rest van de "problemen".

Alvast mijn dank!

Groetjes, Ingrid
Hoi Ingrid, bedankt voor je duidelijke mail. Ik heb je een antwoord gemaild. Praten we daar verder?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)