Beantwoord

Doorlopend krediet zichtbaar in "Mijn SNS"


Hoe kan ik ook de mutaties op mijn doorlopend krediet in "mijn SNS" zichtbaar krijgen
icon

Beste antwoord door Marijke 4 september 2018, 08:43

Dan moet ik je toch doorverwijzen naar Interbank. Mogelijk heb je al een keer een account aangemaakt en krijg je daarom een foutmelding. De enige manier om je gebruikersnaam opnieuw aan te vragen, is door te bellen met Interbank op het telefoonnummer: 0900 - 86 88. Het nummer is op werkdagen tussen 8.30 - 17 uur bereikbaar en op zaterdag tussen 10 en 16 uur.

Bekijk origineel

9 Reacties

GHT Hoeben schreef:

Hoe kan ik ook de mutaties op mijn doorlopend krediet in "mijn SNS" zichtbaar krijgen



Hoi GHT Hoeben, welkom op de community. Een SNS Doorlopend Krediet dat voor oktober 2011 is afgesloten, staat in Mijn SNS onder 'Betalen'. Heb je een SNS Doorlopend Krediet met een ingangsdatum na oktober 2011? Dan maak je een account aan voor Mijn SNS Lenen. Dit is een aparte omgeving voor het doorlopend krediet en staat los van Mijn SNS. Het is nu door onderhoud niet mogelijk om een account aan te maken, ik verwacht dat dit morgen weer kan.
Ik krijg het niet voor elkaar om een "mijn SNS-lenen"account aan te maken. Het gaat fout bij het benoemen van de gebruikersnaam; Als ik invul wat hij volgens mij moet zijn, voldoet hij niet aan de eisen; als ik iets anders invul dat aan de eisen voldoet, krijg ik een foutmelding dat hij al iets anders van mij heeft. Maar als ik dat invul voldoet hij niet aan de eisen......
Ik kom er niet meer uit wat ik als gebruikersnaam moet invullen.
Waarom zo moeilijk? Ik wil mijn lening gegevens graag in hetzelfde overzicht als mijn betaalrekening, mijn spaarrekening etc. Dat SNS achter de schermen haar leningen bij een ander bedrijf wegzet, daar hoe ik als klant toch geen last van te krijgen.
Goedemorgen,

Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen. Kun je je herinneren of je ooit een account hebt aangemaakt? Je regelt het hier. Laat je weten of dit de oplossing is?
Helaas Marijke, ik kreeg en krijg het niet voor elkaar ooit een account aan te maken. De link die u stuurt, brengt mij naar een scherm, dat ik inmiddels minimaal 10 keer heb doorlopen. Het gaat fout bij het benoemen van de gebruikersnaam; wat ik ook verzin, ofwel het deugt niet danwel hij accepteert het niet.
Dan moet ik je toch doorverwijzen naar Interbank. Mogelijk heb je al een keer een account aangemaakt en krijg je daarom een foutmelding. De enige manier om je gebruikersnaam opnieuw aan te vragen, is door te bellen met Interbank op het telefoonnummer: 0900 - 86 88. Het nummer is op werkdagen tussen 8.30 - 17 uur bereikbaar en op zaterdag tussen 10 en 16 uur.
Gebeld met Interbank; zij hebben mijn account weggegooid, daarna zou het goed moeten komen.
\daarna nog tig keer geprobeerd. Krijg de foutmelding: De ontvangen informatie is niet geldig. Controleer de gemarkeerde velden. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen wij je helaas niet registreren. Mogelijk heb je al een account of kloppen de contract gegevens niet. Controleer de gegevens. Zijn de gegevens volgens jou correct? Neem tijdens kantooruren contact op met de afdeling SNS Klantenservice 030 - 633 30 00 (lokaal tarief).
Ben er nu wel helemaal klaar mee; geef het op.
Goedemorgen GHT Hoeben,

Wat een nare situatie. Bel je nogmaals met het telefoonnummer dat Marijke doorgaf? Dan kijken ze op basis van het gesprek gisteren waarom je de melding krijgt dat de ontvangen informatie niet geldig is. Ik kan de gegevens niet inzien.
Oef.... uiteindelijk toch gelukt. Wat een gedoe. Uiteraard lag het natuurlijk aan mezelf.
Maar ik blijf er bij dat ik graag ook de gegevens van mijn doorlopend krediet in hetzelfde scherm als die voor mijn lopende rekening, creditcard e.d. zou willen hebben.
Fijn dat het nu is opgelost. Natuurlijk snap ik dat het overzichtelijker is om het doorlopend krediet in hetzelfde overzicht te hebben als je andere producten. Op korte termijn verwacht ik hierin geen wijziging.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)