SNS

Beantwoord

Doorlopende reisverzekering

• 12 augustus 2015
  • 3 Reacties
  • 571 Keer bekeken

Ik heb een doorlopende reisverzekering, ik zie dat deze maar 60 aaneengesloten dagen geldig is, ik ga weg voor 150 dagen. Wat zijn de mogelijkheden (en kosten)?
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 13 augustus 2015, 09:25

Goedemorgen ASD,

je kunt de dekking eventueel verlengen naar maximaal 120 dagen. De kosten zijn eenmalig 1 maandpremie per maand extra. Mocht je de dekking willen verlengen, dan kun je een mailtje sturen naar [email]acceptatie.schade@snsverzekeringen.nl[/email]. Wil je hier dan ook je polisnummer, je contactgegevens en de periode dat je op reis bent  in vermelden?

Via een zoekopdracht in Google, vind ik een aantal aanbieders die wel een 'langere' dekking bieden. Wellicht is dit een optie? Ga je op reis of weg voor andere doeleinden?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +1
Goedemorgen ASD,

je kunt de dekking eventueel verlengen naar maximaal 120 dagen. De kosten zijn eenmalig 1 maandpremie per maand extra. Mocht je de dekking willen verlengen, dan kun je een mailtje sturen naar [email]acceptatie.schade@snsverzekeringen.nl[/email]. Wil je hier dan ook je polisnummer, je contactgegevens en de periode dat je op reis bent  in vermelden?

Via een zoekopdracht in Google, vind ik een aantal aanbieders die wel een 'langere' dekking bieden. Wellicht is dit een optie? Ga je op reis of weg voor andere doeleinden?
Beste Tibor,

Bedankt voor je reactie, ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar het door jou aangegeven emailadres, inmiddels reactie ontvangen dat ik inderdaad maar maximaal 120 dagen kan verzekeren. Dit is te weinig voor mijn vakantie, het gaat voor mij alleen om het medische kosten gedeelte van de reisverzekering, klein leed is zelf op te vangen. Inmiddels ben ik overgestapt naar een verzekeraar met een dekking voor 180 aaneengesloten reisdagen.
Goed om te lezen, Asd. Ik wens je alvast een hele mooie reis toe.

Reageer