SNS

Feedback op de dienstverlening van SNS

• 7 maart 2016
  • 7 Reacties
  • 343 Keer bekeken

Beste Wanda
Het valt mij op dat de rente alweer omlaag is of gaat
Nog altijd de beste rente, maar de sns kijk naar andere banken oké
Dan wil ik u vertellen dat mijn zonen bij de tegenpartij zit
Daar kun je geld storten via automaat en opnemen binnen
Helaas is dat bij sns niet het geval en dat betreur ik helaas
Opnemen via de Hema of ik wil zeggen ik moet altijd naar de stad
Verder vind ik het goed pinnen zonder te pinnen haha 25 euro boodschappen
Fijne dagen werkse
Groet Kayo4

7 reacties

Hoi Kayo4,

Bedankt voor je feedback op onze dienstverlening. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic. Je kunt contant geld storten bij een GWK-vestiging bij jou in de buurt. We hebben hiervoor gekozen om kosten te besparen en deze besparing aan onze klanten terug te geven. Bijvoorbeeld door rente op je SNS betaalrekening en de eerste 3 dagen in de maand kosteloos rood staan. Fijn dat het contactloos betalen je goed bevalt. Ik ben er persoonlijk ook erg blij mee. 🙂 Geniet van je avond.
Oké bedankt voor u info
Groetjes en fijne avond :8
Hallo Olaf dat is fijn maar die zit hier niet om de hoek de sns wel ! dus dat is wel een min punt dat je bij jullie kantoor niet kan storten ik ervaar dat ook maar veranderd dat in de toekomst nog ?
Hoi Griffioen,

We kijken voortdurend hoe we de serviceverlening voor het storten van contant geld kunnen verbeteren. We zijn niet van plan om deze service weer terug te brengen naar de SNS Winkels, maar we zoeken wel naar geschikte alternatieven.
Dag Olaf ,
Is het wellicht een goed idee om voor deze dienstverlening ook de Regio Bank in te schakelen ?
De Regio Bank behoort ook tot het SNS consortium.
Alle ideeën zijn welkom, Axasjaak. Ik geef het door aan onze marketeers. Dank!
Badge
@Axasjaak: +1

Reageer