Vraag

Geen saldo terwijl er er wel geld op de rekening staat.

Gisteren wilde ik in een winkel pinnen maar kreeg bericht dat ik geen saldo had. Heel gek want ik wist zeker dat ik voor deze betsling voldoende op mijn tekening had staan. Ik keek via de app en inderdaad, er stond nog 60 euro op mijn rekening en wilde 25 euro pinnen. Toch maar wat geld overgemaakt van mijn spaarrekening nasr de betaalrekening. Toen lukte het wel. Vsnmorgen wilde ik geld overmaken van mijn betaalrekening naar mijn spaarrekening en dat lukte weer niet! Terwijl er toch echt geld op mijn rekening staat. Dit us wel echt bloedirritant hoor! Ik kreeg onlangs een aanmaning van een bedrijf dat automatisch incasseerd. Heel gek want et staat doorgaans voldoende geld op mijn rekening, ik begin nu wel te vermoeden hoe dat komt . Overigens stond die niet onder de geweigerde betalingen dus zeker weten doe ik het niet en ik moet bericht krijgen van het incassobureau.
Maar, hoe kan het nou dat ik niet kan pinnen terwijl er gewoon geld op mijn rekening staat?

4 Reacties

En wat zei de SNS Bank toen je naar de servicelijn belde en dit vertelde?
Goedemorgen @Barnette en goed dat je direct je saldo hebt gecontroleerd. Kun je inmiddels weer pinnen? Ik denk dat ik de oorzaak weet. Heb je bij een onbemand tankstation of in het buitenland gepind? Dan reserveren we een bedrag op je rekening. Hierdoor lijkt het alsof je voldoende saldo hebt, maar hier kun je niet bij. We verwerken de reservering binnen 3 werkdagen. Duurt het langer? Laat het aan me weten, dan ga ik er achteraan.
Nee hoor, was gewoon bij de supermarkt in veenendaal, en bij een overboeking van eigen betaalrekening naar eigen spaarrekening.
Dat is vreemd. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Geen saldo terwijl er er wel geld op de rekening staat'. Dan kijk ik wat er aan de hand is.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)