SNS

Geld overgeboekt naar betaalrekening, is nog niet bijgeschreven.

• 2 februari 2015
  • 3 Reacties
  • 930 Keer bekeken

Ik heb  afgelopen vrijdagmiddag even na 14u een bedrag van mijn sns spaarrekening overgeboekt naar mijn abn amro betaalrekening. Nog steeds is dat niet bijgeschreven. Hoe kan dit? Ik boek vaker 's middags iets over en normaal gesproken staat het altijd dezelfde dag voor 17u op de rekening. 

3 reacties

Ik heb  afgelopen vrijdagmiddag even na 14u een bedrag van mijn sns spaarrekening overgeboekt naar mijn abn amro betaalrekening. Nog steeds is dat niet bijgeschreven. Hoe kan dit? Ik boek vaker 's middags iets over en normaal gesproken staat het altijd dezelfde dag voor 17u op de rekening. 

Ik begreep dat afgelopen vrijdag er diverse storingen waren bij ABN waardoor er bedragen te laat binnenkwamen.

Ik begreep dat afgelopen vrijdag er diverse storingen waren bij ABN waardoor er bedragen te laat binnenkwamen.

Dan zal het daar wel door komen, bedankt voor de reactie. Zal dan straks wel worden bijgeschreven denk ik.

Hoi Alieda,

Welkom. Wat goed dat je meteen van de gelegenheid gebruik maakt om een topic aan te maken. Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte over betalen.

Staat het geld er inmiddels wel op? We helpen je anders graag.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Zien we je snel weer 🙂?

Reageer