SNS

Vraag

Geld pinnen dagelijkse limiet buitenland

• 7 maart 2019
  • 4 Reacties
  • 1467 Keer bekeken

SNS info pagina zeer beperkt en verteld niet wat de dagelijkse limiet is. Er staat alleen een limiet van 1000 euro, maar is dat alleen Nederland? of ook buitenland?

Is toch wel belangrijk om op SNS website te vermelden eigenlijk niet?????

4 reacties

Badge +1
Hi Chihwahli, In deze blog staat een link naar jou vraag. Maar die werkt niet meer 😞.
Hier heb je nog een andere link over verwerken van pintransacties.

Ik vermoed dat het antwoord op je vraag het zelfde is als voor het pinnen bij een andere bank. De limit is 250,- per pin transactie, maar je kunt 4x dat bedrag pinnen per dag.

Maar op deze site lees ik iets anders:
Hoeveel kun je pinnen in het buitenland

Op vakantie geef je vaak meer uit en betaal je vaker met contant geld dan in Nederland. Daarom is het goed om rekening te houden met de opnamelimieten als je in het buitenland bent. Blijf je binnen de eurozone, dan kun je bij ABN AMRO, ING en Knab 500 euro per dag opnemen. SNS Bank, Regiobank en ASN Bank hanteren een limiet van 1.000 euro. Buiten de eurozone werken ASN Bank, SNS Bank en RegioBank met een krappere opnamelimiet.

Dus blijft over: wat is het max bedrag buiten de eurozone?
SNS? Kunt u alstublieft uw website voorzien van dit gegeven? Hoeveel kan ik per dag maximaal pinnen bij een automaat?
Reputatie 3
Goedenavond chiwahli, fijn dat je zo alert bent. Ik ben ook op zoek gegaan en je hebt helemaal gelijk. Je feedback heb ik doorgezet. Binnen Europa pin je per dag maximaal € 1.000 bij de geldautomaat en € 2.500 bij de betaalautomaat. Buiten Europa is de limiet € 500 bij de geldautomaat en € 750 bij de betaalautomaat.
Hartelijk dank voor het antwoorden.

Reageer