Geld reserveren bij een PIN automaat

Zou het mogelijk kunnen worden op via je app geld te reserveren bij een geldautomaat naar keuze. Net als beveiligd printen afgeschermd met een eigen PIN code. Ophalen altijd met code en bankpas van die rekening. Zou de tijd bij een PIN automaat kunnen verkorten en mensen in de rij hebben geen zicht op hoeveel je opneemt.

8 Reacties

Goedemorgen Dirk Jan Coorn,

Welkom op de community. Neem je vaak contant geld op bij een geldautomaat? Het is niet mogelijk om een bedrag te reserveren bij een automaat. Bij zowel automaten van SNS als van andere banken pin je maximaal € 1.000 per dag. Als je een groter bedrag nodig hebt, dan kun je de limiet van je pas tijdelijk verhogen naar maximaal € 5.000. Deze tijdelijke limiet geldt alleen voor SNS Geldautomaten.
Goed idee Dirk Jan Coorn.
Zeker zo aan het eind van het jaar als mensen hun (klein)kinderen of andere personen geld willen schenken. Vroeger kon je op het kantoor regelen dat je buiten het zicht van anderen geld kon opnemen, tegenwoordig ben je in het openbaar een doelwit bij de pinautomaat.

Sorry dat ik even alleen reageer op jouw antwoord aan Blacktomcat, maar je schrijft dat je bij SNS en alle andere banken 1000 euro per dag kan pinnen. Heb ik dit weekend weer uitgeprobeerd. SNS auromaat buiten werking (voor de zoveelste keer dit jaar) en bij de andere banken niet meer dan 250 euro per dag kunnen pinnen. Eén andere bank per dag, geprobeerd ABN Amro, Rabo en ING. Dus bij welke andere bank kan het dan wel?
ruitertje schreef:

Sorry dat ik even alleen reageer op jouw antwoord aan Blacktomcat, maar je schrijft dat je bij SNS en alle andere banken 1000 euro per dag kan pinnen. Heb ik dit weekend weer uitgeprobeerd. SNS auromaat buiten werking (voor de zoveelste keer dit jaar) en bij de andere banken niet meer dan 250 euro per dag kunnen pinnen. Eén andere bank per dag, geprobeerd ABN Amro, Rabo en ING. Dus bij welke andere bank kan het dan wel?

Hoi ruitertje, welkom op de community :) Je kunt bij geldautomaten van andere banken € 1.000 per dag opnemen met je betaalpas van SNS. Sommige automaten geven maximaal € 250 per keer uit, in dat geval pin je meerdere keren achter elkaar tot je het gewenste bedrag hebt. Hier lees je er meer over. Heb je afgelopen weekend geprobeerd om meerdere keren achter elkaar te pinnen?
Reputatie 1
PetervR schreef:

SNS auromaat buiten werking (voor de zoveelste keer dit jaar)

Waar en welke (adres ?) straat is deze pinautomaat?
Groet,
Ben :cool:
BigBen schreef:

PetervR schreef:

SNS auromaat buiten werking (voor de zoveelste keer dit jaar)

Waar en welke (adres ?) straat is deze pinautomaat?
Groet,
Ben :cool:

Dankjewel BigBen. Als ruitertje laat weten om welke geldautomaat het gaat, dan onderneem ik actie om de storing op te lossen (als dit nog niet is gebeurd).
Hallo BigBen en PetervR,

Het gaat hier om de pinautomaat bij de Hema in Ridderkerk.
Ik heb vandaag geld gepind bij ING en maximum wat er toen uitkwam was 500 euro en ben vergeten nogmaals de pas erin te stoppen om te kijken of dit werkt. Ga ik de volgende keer zeker proberen. Bedankt.
Graag gedaan natuurlijk. De storing aan de geldautomaat in de HEMA in Ridderkerk is bekend en wordt zo snel mogelijk opgelost.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)