SNS

Geld storten bij SNS kantoren?

• 27 oktober 2014
  • 3 Reacties
  • 8289 Keer bekeken

Regelmatig zie een  vraag voorbij gaan betreffende  de mogelijkheid van
cash geld storten bij de SNS  bank .
Het is prima geregeld bij de de SNS bank. Maar het kost veel geld.
en erg omslachtig en past  zeker niert bij het idee van telebankieren.
Als oplossing kies ik voor het storten van cash geld bij de concurrent bank.
Uit arrenmoede laat ik het daar maar staan terwijl ik het van af die
rekening ook kan overmaken naar mijn SNS rekening maar uit ballorigheid
Doe ik het niet.Is er op korte termijn te verwachten dat SNS deze manier van
geld storten op termijn gaat veranderen.(klantvriendelijkheid).
Practisch voorbeeld. Voor mijn verjaardag ontving ik een leuk bedrag ,
Vooralsnog wil ik het niet uitgeven, maar op de bank staat het veiliger.
Bij SNS of naar ING.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi van maasakker,

Van harte welkom op SNS Community, leuk om je hier te mogen verwelkomen.

We begrijpen je vraag over dit onderwerp goed. En ik geef graag een toelichting. Een paar jaar geleden hebben we besloten om te stoppen met de service om contant geld te storten en op te nemen in onze winkels. Waarom? Steeds minder klanten maakten gebruik van deze mogelijkheid. Vooral door het toenemend gebruik van internetbankieren. Het veilig bewaren van geld in onze winkels werd daarmee een zeer kostbare service. Daarom bieden we deze dienst niet meer zelf aan, maar werken we voor het storten van contant geld samen met GWK. De kostenbesparing die ons dit oplevert, geven we aan onze klanten terug in de vorm van een goede spaarrente. En met rente op je betaalrekening van SNS. Contant geld storten zal niet meer bij onze winkels terugkomen. Maar we werken hard aan andere heldere en eenvoudige producten en diensten die zo voordelig mogelijk zijn voor onze klanten.

Er is op de community hier vaan over gesproken en ik verplaats je topic dan ook naar het betreffende topic hierover. :)

Hopelijk zien we je vaker op de Community. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Ach, met de spaarrente valt het wel mee, jullie gaan gewoon met de rest mee, en de z.g. spaarrente is zo extreem laag dat je er bijna  niets van merkt. Dus...ik hoop dat de service bij de SNS beter gaat worden, en er ook eens gekeken word naar echte service, en niet alleen naar worden en formules, en intussen steeds meer op persoonlijk service besparen.  Ik ben nu 20 jaar bij de SNS, en in principe tevreden, maar er worden steeds meer kantoren gesloten, en de persoonlijke service word steeds minder. Dat stoort mij toch best veel!!  Voor mensen zonder PC of internet is er toch bijna geen service meer…….

Reputatie 1

Goedemiddag @Orgelbob 

Goed dat je aangeeft dat je graag meer persoonlijk contact wil, dat willen wij ook. Vanwege de corona maatregelen zijn de SNS Winkels nu alleen op afspraak open. Bel hiervoor met 030 - 633 30 00, we zijn er op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Als je een smartphone hebt, dan heb je rechtstreeks contact met je persoonlijke adviseur via het SNS Eén-tweetje. Waar mis je een SNS Winkel?

Reageer