SNS

Geld terug met "retour pinnen"

• 9 april 2014
  • 5 Reacties
  • 1323 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Niet tevreden over je nieuwe t-shirt of spijkerbroek? Vanaf vandaag is het in sommige winkels mogelijk je geld terug te krijgen met 'retourpinnen'. Dat betekent dat je je aankoopbedrag niet meer in cash teruggegeven krijgt, maar dat het bedrag gewoon op je rekening teruggestort wordt.

www.parool.nl/parool/nl/30/ECONOMIE/article/detail/3631941/2014/04/09/Ontevreden-over-je-aankoop-Je-geld-terug-met-retourpinnen.dhtml

Wat mij betreft een goed initiatief, denkt SNS eraan om dit ook mogelijk te gaan maken?
Wellicht kan hiermee dan ook ooit geld gestort worden, zodat dat niet meer via GWK/TPG hoeft.

5 reacties

Badge +1

Wat mij betreft een goed initiatief, denkt SNS eraan om dit ook mogelijk te gaan maken?
Wellicht kan hiermee dan ook ooit geld gestort worden, zodat dat niet meer via GWK/TPG hoeft.

Goedemiddag Sanne,

Logische vraag 🙂. Ik leg deze voor aan de productmanagers en zal de terugkoppeling uiteraard hier delen.
Badge +1
Goedemorgen Sanne,

Iedereen kan gebruik maken van 'retour pinnen'. In het artikel worden andere banken genoemd omdat zij de zakelijke klanten moeten aansluiten. Rabobank kan deze zakelijke klanten al aansluiten en andere banken volgen. Maar SNS heeft geen zakelijke klanten aan te sluiten.
Dat staat los van het gebruik. Met je SNS pas kun je een retourtransactie doen bij Score. En met alle andere passen ook.

Alvast een fijn weekend gewenst!
Zeker een goed initiatief!

Ik ben erg benieuwd of veel mensen hiervan gebruik gaan maken. Ga jij 'retourpinnen'? Of heb je liever het geld contant terug als je iets terugbrengt in de winkel?
Zeker een goed initiatief!

Ik ben erg benieuwd of veel mensen hiervan gebruik gaan maken. Ga jij 'retourpinnen'? Of heb je liever het geld contant terug als je iets terugbrengt in de winkel?

Als ik iets terug breng in de winkel, dan zal ik hier zeker gebruik van maken...het is natuurlijk ook best ouderwets dat je iets wel per PIN betaald, maar dan cash geld terug krijgt als je het terug brengt.

Ik ben ook wel benieuwd of ik op deze manier ook zou kunnen 'storten', dan zou natuurlijk best bij een GWK (of ander bank kantoor) kunnen....en ze mogen er van mij zelfs nog wel een euro voor rekenen, maar eh.....dat zal wel niet gaan werken.... 😞
Tjonge.. wat leuk! Ik herinner mij een post van oktober 2010 :

"Misschien wat far-fetched: ..is het mogelijk om een soort omgekeerde pin actie te introduceren bij winkels? Zij hebben vaak graag (een beetje) cash in de la. Als een winkelier je met een negatief bedrag kan laten pinnen, dan kun je bij elke winkel een storting doen.."

😮

Reageer