SNS

Beantwoord

Geld uit pinautomaat niet ontvangen maar wel afgeschreven

• 4 juli 2017
  • 2 Reacties
  • 3982 Keer bekeken

Zondag heb ik bij een pinautomaat van de rabobank 20,- gepind, maar het geld nooit ontvangen, want het geld laatje ging niet open. Nou zag ik net dat het geld wel is afgeschreven. Wat moet/kan ik doen?

groet,

André
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 4 juli 2017, 13:36

Hallo Geldvlieg,

Welkom op de community. Balen dat het bedrag is afgeschreven maar niet uit de geldautomaat kwam. Als het bedrag niet binnen 7 werkdagen wordt teruggestort op je rekening, dan dien je een navraag in. We zoeken dan uit wat er met het bedrag is gebeurd.

Kom je hier vaker een kijkje nemen? Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Contact opnemen met de RABO bank. Als het goed is hebben ze die da 20 euro over gehouden.
Ik ben ooit zo slim geweest om 70 euro in de automaat te laten zitten bij de ING. Dat werd toen ingeslikt en dat heb ik terug gehad.
Badge +1
Hallo Geldvlieg,

Welkom op de community. Balen dat het bedrag is afgeschreven maar niet uit de geldautomaat kwam. Als het bedrag niet binnen 7 werkdagen wordt teruggestort op je rekening, dan dien je een navraag in. We zoeken dan uit wat er met het bedrag is gebeurd.

Kom je hier vaker een kijkje nemen? Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer