SNS

Beantwoord

Geweigerde betaling handmatig verwijderen binnen Mijn SNS

• 25 december 2013
  • 38 Reacties
  • 3499 Keer bekeken

Wat kunt u doen om geweigerde betalingen weg te halen.
Niet na drie maanden automatisch maar ik wil ze zelf verwijderen.

Ik hoop op een goed antwoord.

MVG Jan Giezen
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 30 januari 2014, 15:22

Hallo Jan en Buijtwin,

Nogmaals excuses voor het lange wachten.

Inmiddels hebben we antwoord van de productontwikkelaars: "Het is inderdaad niet mogelijk om geweigerde betalingen handmatig te verwijderen. Helaas heeft dit niet de prioriteit om dit op korte termijn wel mogelijk te maken."

Dit is natuurlijk niet het antwoord waar jullie op hoopten. Jullie wens is in ieder geval op de wensenlijst gezet. Zodra er plannen zijn om deze functionaliteit in te voeren, laten we dit uiteraard weten.
Bekijk origineel

38 reacties

Die vraag heb ik ook al gesteld, maar geen respons gekregen.
Hoi Jangiezen en Buijtwin,

Sorry voor het uitblijven van onze reactie. We zijn jullie niet vergeten. :)
Jullie vraag hebben we voorgelegd aan de betreffende collega's, zodra we reactie ontvangen, plaatsen we die hier.

@Jangiezen, Welkom op de community. Bedankt voor je eerste bijdrage.
Badge +1
Hallo Jan en Buijtwin,

Nogmaals excuses voor het lange wachten.

Inmiddels hebben we antwoord van de productontwikkelaars: "Het is inderdaad niet mogelijk om geweigerde betalingen handmatig te verwijderen. Helaas heeft dit niet de prioriteit om dit op korte termijn wel mogelijk te maken."

Dit is natuurlijk niet het antwoord waar jullie op hoopten. Jullie wens is in ieder geval op de wensenlijst gezet. Zodra er plannen zijn om deze functionaliteit in te voeren, laten we dit uiteraard weten.
Waarom zegt de SNS niet gewoon dat men op dit punt voor de klant niets wil doen in plaats van eerst een tijd lang mensen met een klacht hierover aan het lijntje te houden. Blijkbaar is de klantenwens op dit punt niet zo belangrijk, ook al blijft dit item met regelmaat op dit forum terugkeren. Misschien dat u wel de moeite wilt nemen om uit te leggen waarom SNS met dit punt niets wil/kan doen?
Badge +1
Hi Desertshark,

Welkom op de community. Ik vind het jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat we klanten aan het lijntje houden. We waarderen het als klanten meedenken en met suggesties komen. Om deze wensen te vervullen moeten we wel prioriteiten stellen en afwegingen maken qua impact. Ik begrijp dat je meer informatie wil over waarom de prioriteit van deze wens lager is. Dit vraag ik na bij onze productmanagers. Hopelijk wordt het niet een al te technisch verhaal.
Waarom zegt de SNS niet gewoon dat men op dit punt voor de klant niets wil doen in plaats van eerst een tijd lang mensen met een klacht hierover aan het lijntje te houden. Blijkbaar is de klantenwens op dit punt niet zo belangrijk, ook al blijft dit item met regelmaat op dit forum terugkeren. Misschien dat u wel de moeite wilt nemen om uit te leggen waarom SNS met dit punt niets wil/kan doen?
Hoi desertshark,
jammer dat je twijfelt aan de goede inzet om veranderingen / wensen in te voeren.
Heb je de lijst met alle wensen die we als klanten in de community hebben ingebracht (daarnaast komen er via andere wegen ook nog vele wensen (bijv. winkels)), al eens door gekeken?
Kijk hier maar eens.
Neemt niet weg dat iedere "inbrenger van een wens" dat natuurlijk graag meteen wil zien.
Groet,
Ben 🆒
Hoe kan ik een overschrijving, die geweigerd is, verwijderen?
Helaas kun je die niet zelf verwijderen. Die verdwijnt na een x-aantal weken vanzelf.
Hoi Jari,

Leuk dat je lid bent geworden en dat je meteen een vraag stelt; welkom op de community. Ik verplaats je vraag naar een bestaand topic over dit onderwerp. Hier lees je dat een geweigerde overschrijving na 3 maanden automatisch uit je overzicht verdwijnt. Zoals Blacktomcat al aangeeft, kun je 'm zelf niet verwijderen.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op 2 topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Misschien dat u wel de moeite wilt nemen om uit te leggen waarom SNS met dit punt niets wil/kan doen?

Hoi Desertshark,

Het blijkt geen technisch verhaal te zijn maar echt een kwestie van prioriteiten. Na de community en snsbank.nl werken we nu aan het responsive maken van Mijn SNS; dat heeft nu de hoogste prioriteit. Hierdoor blijven kleinere verzoeken nu langer liggen.
[............ Na de community en snsbank.nl werken we nu aan het responsive maken van Mijn SNS; dat heeft nu de hoogste prioriteit. Hierdoor blijven kleinere verzoeken nu langer liggen.

En wat verstaat de bank onder responsive maken?
Dat betekent dat Mijn SNS zich aanpast aan het apparaat waarop het geopend wordt.
Ok. Ik had gehoopt dat het meer interactief met de gebruiker zou worden. Daar wachten we dan nog maar even op.
Dat betekent dat Mijn SNS zich aanpast aan het apparaat waarop het geopend wordt.
En vooral dat je meer moet klikken en scrollen. Cruijff wist het al; elk nadeel heb ...
:)
Groet,
Ben 🆒
Te gek voor woorden, we lopen en rijden op de maan en een simpel bericht van verwijdering kan niet opgelost worden. Kom op zeg. Waar is het trouwens goed voor, dat dat bericht drie maanden lang blijf staan. Één keer gelezen moet toch voldoende zijn? Sterkte in jullie streven dit spoedig op te lossen, maar het duurt wel heeel erg lang om dit op te lossen
Reputatie 2
Badge

Ik begrijp het nut hiervan niet helemaal. Mensen die iets anders dan een desktop of laptop gebruiken kunnen toch gewoon de app gebruiken in plaats van mijn SNS? Dan hebben ze nog een stuk meer functionaliteit ook.
Hoi Eva,

In Mijn SNS kun je meer dan in de app. Ook is de community nu beter te bekijken op een tablet of mobiele telefoon. Zo kun je ook onderweg met ons mee blijven praten 🆒

Dus als je de cache leegt, komt dat filmpje iedere keer daarna weer op nieuw terug??

Dan wordt die iedere keer opnieuw opgehaald. Maar ook als je cache vol is en de browser wat overschrijft (dat kan dan dus ook het filmpje zijn en moet deze weer opnieuw worden opgehaald).
Dus het is zeker zinnig om geen filmpjes te gebruiken of om ze op z´n minst uit te kunnen zetten (maar we moeten al zoveel uitzetten. Wanneer leert de SNS nou eindelijk eens om te beginnen met het uit te zetten en de klant de mogelijkheid te geven het "aan" te zetten!!!??????).
Groet,
Ben 🆒

er wordt veel uitgezet maar bijv de melding geweigerde betaling blijft nog steeds in beeld 3 maand want dat moet toch wel heel moeilijk zijn om die te verwijderen :?
er wordt veel uitgezet maar bijv de melding geweigerde betaling blijft nog steeds in beeld 3 maand want dat moet toch wel heel moeilijk zijn om die te verwijderen :?

Hoi jovilover71,

Welkom op de community. Ik verplaats je vraag naar het topic waar we geweigerde betalingen bespreken. Hier lees je waarom je de overboeking niet zelf kunt verwijderen.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet. Hopelijk zie ik je vaker op de community.
@Dennis, jovilover71 is blijkbaar de zoveelste die zich ergert dat een geweigerde betaling 3 maanden in beeld blijft. Velen willen deze termijn (drastisch) korter hebben. Is daar iets aan te doen? Het liefste uiteraard, dat je zelf die termijn kunt instellen 🙂
Hoi Blacktomcat,

Dat beseffen we. We werken nu aan het responsive maken van Mijn SNS, dat heeft nu de hoogste prioriteit. Hierdoor blijven dit soort verzoeken langer liggen.
Reputatie 2
Badge
Hoi Blacktomcat,

Dat beseffen we. We werken nu aan het responsive maken van Mijn SNS, dat heeft nu de hoogste prioriteit. Hierdoor blijven dit soort verzoeken langer liggen.

Dit verzoek ligt nu twee jaar op de plank. Ik kan me voorstellen dat jullie prioriteiten moeten stellen en niet alles (direct) kunnen uitvoeren wat hier voorbij komt. Maar dit komt toch regelmatig terug dus dan is twee jaar wel erg lang. Zeker omdat we geen garantie hebben dat er weer iets anders voor gaat.
Ik geef je opmerking door en vraag na of er al duidelijkheid is over wanneer deze wens uitgevoerd wordt, Eva.
Hoi Eva,

Op dit moment worden de prioriteiten voor volgend jaar bepaald. Er is nu nog geen nieuws te melden over wanneer dit probleem wordt opgelost.
Misschien dat u wel de moeite wilt nemen om uit te leggen waarom SNS met dit punt niets wil/kan doen?

Hoi Desertshark,

Het blijkt geen technisch verhaal te zijn maar echt een kwestie van prioriteiten. Na de community en snsbank.nl werken we nu aan het responsive maken van Mijn SNS; dat heeft nu de hoogste prioriteit. Hierdoor blijven kleinere verzoeken nu langer liggen.

Ik neem aan dat er ergens in de software de termijn van 3 maanden (of 100 dagen of iets dergelijks staat). Iemand hoeft dat alleen maar te veranderen in bv. 30 dagen en klaar is kees. En niet alleen kees, maar wij ook. 😉

Reageer