SNS

Beantwoord

Geweigerde betaling handmatig verwijderen binnen Mijn SNS

• 25 december 2013
  • 38 Reacties
  • 3499 Keer bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

Als het zo eenvoudig was geweest, dan was het denk ik al wel aangepast.
Als het zo eenvoudig was geweest, dan was het denk ik al wel aangepast.
Wouter, niet denken, maar zeker weten a.u.b. 🙂 Ik denk wel dat het zo eenvoudig is, maar ik kan dit niet verifiëren omdat ik niet bij de bank werk. Een beetje software insider moet dat m.i. binnen een half uur gepiept hebben. Maar dan moet hij wel de tijd en opdracht hebben om dat te doen!
Van de IT-afdeling krijgen we door dat er op dit moment een planning wordt gemaakt voor 2017. Ik ben zelf geen IT’er, dus of zo een aanpassing snel te doen is en hoeveel tijd daarvoor vrijgemaakt moet worden, kan ik niet inschatten. Als er meer nieuws is, dan horen jullie dat hier.
Reputatie 2
Badge
Van de IT-afdeling krijgen we door dat er op dit moment een planning wordt gemaakt voor 2017. Ik ben zelf geen IT’er, dus of zo een aanpassing snel te doen is en hoeveel tijd daarvoor vrijgemaakt moet worden, kan ik niet inschatten. Als er meer nieuws is, dan horen jullie dat hier.

Ik mag toch hopen dat de IT-afdeling niet (alleen) verantwoordelijk is voor die planning. IT is een gereedschap en geen doel.
Verder krijg ik de indruk dat als dit niet op de planning van 2017 staat het er voor 2018 weer af kan vallen. Zo krijgen we een hele lijst van die kleine irritaties die maar niet worden opgepakt omdat er altijd wel iets belangrijkers bedacht kan worden. Op die manier wordt de invloed van het forum wel heel gering
Ik ben al lang rekeninghouder bij SNS en ook ik vind het schandalig dat zo,n simpele handeling niet snel even uitgevoerd kan worden. De ergernis voor de klanten is tien maal erger dan jullie denken SNS. Dus zorg gewoon dat een geweigerde opdracht gelijk of na 1 dag weer is verwijderd, dan is iedereen tevreden. Groeten Piet Jansen.
Hallo Pjansen3,

Welkom op de community.

Of deze wens voor 2017 op de agenda staat, vraag ik na.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Reputatie 2
Badge
Misschien is het handig dat jullie een kopie van de wensenlijst krijgen zodat jullie dat niet steeds hoeven na te vragen.
Reputatie 2
Badge

Of deze wens voor 2017 op de agenda staat, vraag ik na.

Is er inmiddels wat meer bekend over de wensenlijst 2017?
Hoi Eva,

Goed dat je om opheldering vraagt, want er lijkt wat verwarring te ontstaan over de wensenlijst. De wensenlijst is een lijst waarin alle wensen staan die vanuit de community zijn geopperd. Deze bieden we aan onze ontwikkelaars aan, zodat ze hier rekening mee kunnen houden bij het vernieuwen en verbeteren van onze producten en diensten. Er is geen 'wensenlijst 2017', alle wensen staan op deze lijst.
Reputatie 2
Badge
Dan benoem ik het anders. Er schijnt een lijst te zijn van wensen die in 2017 zullen worden opgepakt (inshallah). Die lijst is aan het eind van vorig jaar vastgesteld. De vraag is dus: Staat deze wens voor 2017 op de agenda? Is er inmiddels bekend welke wensen er voor 2017 op de agenda staan?
Hoi Eva,

Goed dat je om opheldering vraagt, want er lijkt wat verwarring te ontstaan over de wensenlijst. De wensenlijst is een lijst waarin alle wensen staan die vanuit de community zijn geopperd. Deze bieden we aan onze ontwikkelaars aan, zodat ze hier rekening mee kunnen houden bij het vernieuwen en verbeteren van onze producten en diensten. Er is geen 'wensenlijst 2017', alle wensen staan op deze lijst.

Blijft nog de vraag waar het vervolg van de wensenlijst blijft.
In het verleden "kozen" we een top tien oid. De bovenste punten werden dan uitgevoerd (zo mogelijk).
Die hele wensenlijst wordt nu steeds meer een "lastige wensen van klantenlijst" krijg ik de indruk.
Door de wensenlijst alleen maar te gebruiken als notitielijstje en daar verder geen "verplichtingen" voor de SNS aan te koppelen, maakt de lijst eigenlijk zinloos.
De klant tevreden stellen met een lijst vol dode mussen?
Jammer, dat dit ondertussen zo verwaterd, niet word opgepakt.
Groet,
Ben 🆒
PS @Irene, je invulling van de "wensenlijst" is dus niet juist (te beperkt).
PS2 Het gaat dus niet om een wensenlijst 2017, maar om een "uit te voeren lijst (in) 2017"!
De lijst voor 2017 is nog niet definitief, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Olaf heeft nauw contact met de ontwikkelaars en informeert jullie zodra de lijst definitief is.
Reputatie 2
Badge
De lijst voor 2017 is nog niet definitief, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Olaf heeft nauw contact met de ontwikkelaars en informeert jullie zodra de lijst definitief is.

En nu maar hopen dat dit voor 2018 het geval is.

Reageer