SNS

Heraanvraag betaalpas

• 21 september 2011
  • 5 Reacties
  • 547 Keer bekeken

Badge
Van de week heb ik telefonisch een nieuwe wereldpas aangevraagd. Niet omdat ik de oude kwijt ben ofzo, maar omdat plotseling geen enkele NS kaartjesautomaat hem meer accepteert. Bovendien heb ik er al zo vaak mee gepind dat de handtekeningstrook aan de achterkant volledig is weggesleten, dus is hij eigenlijk wel eens aan vervanging toe.Tot zover alles prima, maar ik ben onaangenaam verrast dat mij hiervoor zomaar 6 Euro in rekening wordt gebracht. Dat heeft de SNS-medewerker me niet verteld en ik vind dat ook niet terecht aangezien het niet mijn schuld is dat mijn pas bij normaal gebruik verslijt. Is dit wat de SNS onder service verstaat?

5 reacties

Hoe lang had je hem al? Mijn pas begon ook al behoorlijk snel te "rafelen", net of hij niet goed gelamineerd (?) was...
Beste ReinoutS,

Wat vervelend dat je pas niet meer werkte bij kaartjesautomaat van de NS. De kosten van een nieuwe pas bedragen inderdaad EUR 6. We zijn het met je eens dat de medewerker je hiervan op de hoogte had moeten stellen. Wel is het zo dat als een pas niet meer goed werkt, wij de kosten vergoeden. Als je je naam en rekeningnummer mailt naar webcare@sns.nl zorgen wij er voor dat de EUR 6 worden teruggestort op je rekening.

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare
Badge
Ik heb ge-emaild. @jorisc: ik weet niet meer precies hoe lang ik hem had maar hij was geldig tot 05/2013. De nieuwe pas die ik kreeg is geldig tot 07/2016 dus ongeveer drie jaar lijkt een redelijke gok.
Ik heb ge-emaild. @jorisc: ik weet niet meer precies hoe lang ik hem had maar hij was geldig tot 05/2013. De nieuwe pas die ik kreeg is geldig tot 07/2016 dus ongeveer drie jaar lijkt een redelijke gok.
Hoi Groen555,

Welkom op de community. Ik zie dat je een topic van 4 jaar geleden hebt afgestoft. Kan ik je ergens mee helpen?

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Reageer