SNS

Beantwoord

Hoe boek ik een positief saldo op de creditcard terug?

• 28 maart 2017
  • 6 Reacties
  • 1345 Keer bekeken

Weet iemand hoe je een positief saldo op je creditcard kunt overboeken naar je betaalrekening ?
icon

Beste antwoord door StefanB 29 maart 2017, 09:02

Goedemorgen Dominica,

Leuk je weer terug te zien op de community. Een positief saldo op je creditcard laat je terugboeken door te bellen met de Creditcard meldcentrale: 030 - 633 30 51. Mijn collega's zitten 24/7 voor je klaar.

Dit topic heb ik verplaatst naar 'Dagelijkse bankzaken'. Zo kunnen andere leden ook meelezen 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Dominica,

Leuk je weer terug te zien op de community. Een positief saldo op je creditcard laat je terugboeken door te bellen met de Creditcard meldcentrale: 030 - 633 30 51. Mijn collega's zitten 24/7 voor je klaar.

Dit topic heb ik verplaatst naar 'Dagelijkse bankzaken'. Zo kunnen andere leden ook meelezen 🙂
Dank voor je snelle reactie !
Wil graag mijn geld teruggestort aub svp
Hoi Roberto Dort,

Welkom op de community. Ervaar je hetzelfde als Dominica? Dan raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met de Creditcard meldcentrale. Mijn collega's helpen je dan verder. Als het om iets anders gaat, dan help ik je verder als je meer uitleg geeft.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Hallo community. ik heb 200 euro op mijn creditcard staan welke ik aan het overmaken ben naar mijn betaalrekening. echter ontbreekt de knop om vanaf creditcard te halen. kan dit gefixed worden?

elders op internet lees ik dat de actie niet wordt ondersteund. een volstrekt onacceptabele situatie, wat ik ondanks dat ik het zelf zie niet kan geloven.

desnoods misbruik ik als workaround gewoon dat ik een willekeurig product bestel, met de creditcard betaal en daarna laat terugstorten naar mijn betaalrekening? waste of recources maarja sns lijkt mijn volmacht over mijn beschikking over mijn eigendom te ontzeggen (volgens mij heet dat diefstal) ik moet íéts
Hoi jos hervij,

Welkom op de community. Uit je bericht maak ik op dat je de functionaliteit mist om een positief saldo op je SNS Creditcard terug te boeken naar je betaalrekening. Je bericht heb ik verplaatst naar een bestaand topic over dit onderwerp. Op dit moment bieden we deze functionaliteit niet aan. Als je belt met de Creditcard meldcentrale op het telefoonnummer: 030 - 633 30 51, dan maakt een collega het bedrag over naar je betaalrekening. De workaround die je beschrijft, is dus niet nodig.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer