SNS

Beantwoord

Hoe kan ik afschriften ontvangen?

• 22 januari 2016
  • 9 Reacties
  • 768 Keer bekeken

Kunt U ook mij de rekening afschriften toezenden.
icon

Beste antwoord door Wouter 22 januari 2016, 13:26

Hoi Mariekelei,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Ik heb je vraag verplaatst naar de categorie Betalen, zo kunnen andere communityleden je vraag ook makkelijk terugvinden.

Je kunt zelf in Mijn SNS instellen dat je afschriften wil ontvangen. Je doet dat via de volgende link: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/service-verzending-afschriften-wijzigen.html?wmstepid=step_product. Als dat niet lukt, dan mag je ook een e-mail sturen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Mariekelei’. Wil je in je mail aangeven wat je postcode, huisnummer en geboortedatum zijn en hoe vaak je de afschriften wil ontvangen?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien 😃.
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Mariekelei,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Ik heb je vraag verplaatst naar de categorie Betalen, zo kunnen andere communityleden je vraag ook makkelijk terugvinden.

Je kunt zelf in Mijn SNS instellen dat je afschriften wil ontvangen. Je doet dat via de volgende link: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/service-verzending-afschriften-wijzigen.html?wmstepid=step_product. Als dat niet lukt, dan mag je ook een e-mail sturen naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Mariekelei’. Wil je in je mail aangeven wat je postcode, huisnummer en geboortedatum zijn en hoe vaak je de afschriften wil ontvangen?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien 😃.
Ik heb je link gevolgd en kom, na een foutmelding en klikken op opnieuw beginnen, bij onderstaande terecht. Dus als je internet bankiert kun je alleen via je mailadres afschriften aanvragen (12 pj gratis).
Groet,
Ben 🆒
_________________________________________________________________________________________
Verzending afschriften wijzigen
Stap 1 – Wijziging doorgeven

Gebruik je Mijn SNS? Dan heb je dit formulier niet nodig.
Als je gebruikmaakt van Mijn SNS, ontvang je geen rekeningafschriften per post. Je kunt een overzicht van je transacties van de afgelopen 24 maanden via Mijn SNS eenvoudig bekijken, downloaden en printen.
Let op: voor dit formulier heb je een printer nodig. Vul het formulier in, print het en verstuur het naar SNS Bank.
Wat wil je doen? *
Geen afschriften ontvangen
Afschriftfrequentie aanpassen
Extra afschriftadres verwijderen
Volgende stap
Hoi Ben,

Ook als je Mijn SNS hebt, dan kun je afschriften per post ontvangen; kies voor de optie ‘Afschriftfrequentie aanpassen’. Voor elke spaar- of betaalrekening kun je papieren afschriften aanvragen. Ik krijg geen error als ik op de link klik. Wat voor melding krijg je precies?
Hoi Wouter,
Ik kan "Afschrift frequentie aanpassen" niet vinden. War moet dat staan, bij Instellingen?
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Via de link die ik eerder stuurde kom je op de pagina. Je kunt dan kiezen uit 3 opties: ‘Geen afschriften ontvangen’, 'Afschriftfrequentie aanpassen’ en ‘Extra afschriftadres verwijderen’. Als je kiest voor de middelste optie, dan kun je daarna je rekeningnummer en de frequentie aangeven. Ik heb een afbeelding van het scherm bijgevoegd.
Hoi Wouter,
Als ik op de link klik, krijg ik eerst het bijgaande venster. Klikken op Begin opnieuw met; geeft dan jouw formulier.
Voor de duidelijkheid;
dit invullen werkt ook voor gebruikers van MijnSNS (dus negeer de waarschuwing dat het niet geld) en,
alleen 1X per maand (of minder) is graitis.
Groet,
Ben 🆒
Ps Ik wil geen afschriften, ik blijf het digitaal doen. Jaarlijks 1 pdf met het hele jaaroverzicht.
Hoi Ben,

Vreemd dat je eerst een andere pagina krijgt. Met de melding geven we aan dat je de afschriften ook gemakkelijk via Mijn SNS kunt downloaden. Als je dat wil, dan is het ook mogelijk om ze per post te ontvangen. De maandelijkse afschriften zijn inderdaad gratis, dit was voorheen zo als je de afschriften tweewekelijks wilde ontvangen. Ik doe regel mijn bankzaken ook allemaal online, maar bij een deel van de klanten is er de behoefte om de afschriften per post te ontvangen 🙂.
Is het mogelijk om geen papieren bankafschriften via post te ontvangen? Zoja hoe stel je dat in?
Badge +2
Hoi Canci,

Regel je al je bankzaken online? Je vraag heb ik verplaatst naar een topic waarin wordt gesproken over het aanzetten van de afschriften. Je zet ze op dezelfde manier ook weer uit. Via deze pagina zet je de verzending uit door te kiezen voor de frequentie 'Nooit'. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer