SNS

Vraag

Hoe kan ik automatisch geld naar mijn spaarrekening (spaarpotje) overmaken?

• 16 juni 2020
  • 3 Reacties
  • 2736 Keer bekeken

Hoi, ik heb een vraag.

Recentelijk ben ik klant geworden bij de SNS bank. Nu heb ik een betaalrekening en een spaarrekening. Aangezien ik niet veel geld op mijn betaalrekening wil hebben laat ik mijn loon op mijn spaarrekening storten.

Door middel van het automatisch aanvullen zorg ik dat ik iedere week geld op mijn betaalrekening heb dat ik uit kan geven. 

Ik had ergens al eerder gelezen dat je automatisch geld van je betaalrekening over kan maken naar een spaarpot door de naam vannvan de spaarpotispaarpot inmin devde omschrijving te zetten.

Mijn vraag is nu, kan ik ook automatisch geld van mijn spaarrekening overmaken naar een spaarpot die onderdeel van dezelfde rekening is? Bijvoorbeeld wekelijks 50,- naar de aanschaf voor een nieuwe auto.

3 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag en welkom, wat super dat je spaart en op deze manier met je geld omgaat en spaardoelen stelt. Wat je wil is zeker mogelijk. Je zet je spaarpotten aan via instellingen in Mijn SNS of in de app:

• Je klikt Spaarpotten aan.
  • Vervolgens kun je periodiek overboeken vanaf de betaalrekening bij SNS via de app: overboeken > spaarrekening > kies spaarpot een maandelijkse overboeking instellen.

Kun je zo verder?

Hoi Sanne,

Dit lijkt me geen antwoord op de vraag...

Reputatie 3

Goedemorgen @Koos, je hebt gelijk. @M.W. Borra wil binnen dezelfde rekening overmaken. Dit is niet mogelijk. Ik zou het echt via bovenstaande doen, dan weet je zeker dat het in de juiste spaarpot terechtkomt.

Reageer