SNS

Beantwoord

Hoe kan ik een groot bedrag pinnen?

• 15 december 2017
  • 13 Reacties
  • 3854 Keer bekeken

Ik wil binnenkort 34.000 euro pinnen ivm een aanschaf van een nieuwe auto, kan dat?
icon

Beste antwoord door PetervR 15 december 2017, 17:57

Hoi Rober,

Welkom op de community 🙂 Wat leuk dat je een nieuwe auto koopt, welke heb je uitgezocht? Je verhoogt je pinlimiet tot maximaal € 25.000. Hier lees je er meer over. Heb je een en/of rekening? Dan kun je de limiet verhogen op de betaalpassen van beide rekeninghouders en het bedrag in 2 pintransacties betalen.
Bekijk origineel

13 reacties

Hoi Rober,

Welkom op de community 🙂 Wat leuk dat je een nieuwe auto koopt, welke heb je uitgezocht? Je verhoogt je pinlimiet tot maximaal € 25.000. Hier lees je er meer over. Heb je een en/of rekening? Dan kun je de limiet verhogen op de betaalpassen van beide rekeninghouders en het bedrag in 2 pintransacties betalen.
Hallo Peter,

Bedankt voor je snelle reactie. Het is een VW Tiguan geworden ?.
Dat je dit kunt verhogen naar 25.000 euro dat wist ik, maar ik had er niet aan gedacht het bedrag te pinnen op 2 rekeningnumners, een goede tip bedankt.
Fijne avond en weekend.
Dat is een flinke auto 🙂 Graag gedaan en jij ook een fijn weekend.
Heb je een en/of rekening? Dan kun je de limiet verhogen op de betaalpassen van beide rekeninghouders en het bedrag in 2 pintransacties betalen.
maar ik had er niet aan gedacht het bedrag te pinnen op 2 rekeningnumners, een goede tip bedankt.
Hallo Rober,
Ik begrijp van PetervR dat je niet hoeft te pinnen van twee rekeningnummers, maar vanaf dezelfde en/of rekening met verschillende betaalpassen.
Dat is toch iets anders.
Ik denk dat Rober hetzelfde bedoelt, maar het alleen verkeerd opgeschreven heeft. Ondertussen zal hij de wegen wel berijden met zijn Volkswagen.
Hoi!
Als ik mijn penlimiet wil verhogen, kom ik in een lus terecht: ik moet inloggen om mijn limiet te verhogen, ik log me in, om vervolgens weer de melding te krijgen dat ik moet inloggen om mijn limiet te verhogen.
Een andere optie is dat ik het limiet verhoog via de app onder instellingen. Maar deze mogelijkheid zie ik niet staan in de app - dan behalve het limiet verhogen tot slechts € 1.000,- zonder digipas.

Kan ik iemand mij helpen? Ik wil morgen namelijk ook een auto kopen en het geld stond pas op het einde van de dag op mijn rekening.

Als ik trouwens morgen langs een SNS winkel ga, dan kunnen zij mijn limiet toch ook tijdelijk verhogen? Al voor die dag?

Ik hoor het graag!
Heb je deze link van de bank al gevolgd? hopelijk red je het morgen nog. Succes.
Hoi, dank je!
Dat is inderdaad die loop waar ik niet uitkom:
- ik log in met mijn digipas op het formulier
- druk op de knop 'volgende stap'
- ik log in met mijn digipas
- volgende stap etc.
Ik word gek. Volgens mij is er een storing gaande..?
Hoi Moon,
ik heb het zojuist geprobeerd en dat lukte zonder problemen. Inloggen met je digipas, de gewenste wijzigingen aangeven, akkoord gaan met de voorwaarden en dan ondertekenen met je digipas. Ik heb geen idee waarom het bij jou dan niet lukt. In elk geval: sterkte en succes. En uiteraard een goed weekend. 🙂
Hoi Blacktomcat,
Dank voor je moeite! Wanneer je inlogt met je digipas, waar geef jij de gewenste wijzigingen aan? Want wanneer ik ben ingelogd, vraagt SNSBank keer op keer of ik kan inloggen op Mijn SNS. Ik krijg het formulier niet te zien.. Jij dus wel?
Mmmm, ik denk dat ik het al weet. Ik heb een zakelijke pas..
https://www.snsbank.nl/zakelijk/zakelijk-betalen/pinlimiet-tijdelijk-verhogen.html
Toch ontzettend bedankt voor je hulp. Erg waardevol!
Fijn dat je erachter bent gekomen wat de oorzaak is. Maak er een mooi weekend van en succes met je nieuwe auto.

Reageer