Beantwoord

Hoe kan ik het saldo zien per een willekeurige datum?

Ik moet voor een aangifte erfbelasting het saldo van mijn spaarrekening per overlijdensdatum aangeven. Hoe kan ik dat saldo zien?
icon

Beste antwoord door Ingrid 6 februari 2017, 09:11

Goedemorgen gerdabram,

Allereerst welkom op de community. De omstandigheden zijn minder leuk. Gecondoleerd, is het overlijden gemeld bij de Nabestaandedesk? Zoals eRik19 aangeeft, vind je het eindsaldo bij de bij- en afschrijvingen. Je vindt dit in Mijn SNS bij ‘Sparen’ aan de linkerkant: ‘Bij- en afschrijvingen’ > ‘Zoek in volledig archief (max. 24 maanden)’ > ‘Periode’, vul hier de datum in > ‘Zoek’. Dan krijg je een scherm waar je het saldo op die datum ziet. Lukt het zo?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 2
Hoi Gerdabram, Veel sterkte onder deze omstandigheden!
Ik denk dat het beginsaldo (rood) met het onderstaande plaatje wel moet kunnen vinden. Het is het resultaat van het zoeken in je af- en bijschrijvingen. Voor een spaarrekening ziet het er net even anders uit, maar toch duidelijk aangegeven. Het beginsaldo is aan het begin van de dag.

Goedemorgen gerdabram,

Allereerst welkom op de community. De omstandigheden zijn minder leuk. Gecondoleerd, is het overlijden gemeld bij de Nabestaandedesk? Zoals eRik19 aangeeft, vind je het eindsaldo bij de bij- en afschrijvingen. Je vindt dit in Mijn SNS bij ‘Sparen’ aan de linkerkant: ‘Bij- en afschrijvingen’ > ‘Zoek in volledig archief (max. 24 maanden)’ > ‘Periode’, vul hier de datum in > ‘Zoek’. Dan krijg je een scherm waar je het saldo op die datum ziet. Lukt het zo?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)