SNS

Beantwoord

Hoe kan ik meerdere ingeplande overschrijvingen in één keer verwijderen?

• 7 april 2020
  • 3 Reacties
  • 509 Keer bekeken

Hier het eerste praktische probleem betreffende de ongelijke informatievoorziening naar gezamenlijke rekeninghouders.

Er is een aantal overschrijvingen gepland vanuit beide digipassen. Zoals beken, dus onzichtbaar voor de ander.

Daardoor ben ik nu 200 euro kwijt. Maar er staat nog een dubbele serie, die ik in één keer wil verwijderen, zonder bij elke transactie de hele digipas-riedel opnieuw te meten uitvoeren. Kan dat? En zo ja, hoe?

Ik hoor het graag spoedig.

icon

Beste antwoord door Sven SNS 8 april 2020, 15:41

Goedemiddag @Koos, zo te lezen zijn jij en je partner allebei meer dan vaardig op het gebied van internet bankieren. Een dubbele overboeking kan dan (op dit moment nog) voorkomen. Zoals Evelyn hier al aangaf, is er binnenkort meer inzicht in de handelingen van mederekeninghouders.

Het verwijderen van een ingeplande overschrijving doe je met de digipas waarmee deze is ingesteld. Het is niet mogelijk om meerdere overboekingen per keer te verwijderen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag @Koos, zo te lezen zijn jij en je partner allebei meer dan vaardig op het gebied van internet bankieren. Een dubbele overboeking kan dan (op dit moment nog) voorkomen. Zoals Evelyn hier al aangaf, is er binnenkort meer inzicht in de handelingen van mederekeninghouders.

Het verwijderen van een ingeplande overschrijving doe je met de digipas waarmee deze is ingesteld. Het is niet mogelijk om meerdere overboekingen per keer te verwijderen.

Jammer, dank je wel voor het heldere antwoord.  Dan zal ik iets meer aan de bak moeten.

Geen ramp, maar het zou handig zijn geweest (en een bijdrage aan onze digitale vaardigheid )

Reputatie 3

Graag gedaan, @Koos. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij/jullie eruit komen.