SNS

Beantwoord

Hoe kan ik mijn bouwdepot inzien?

• 2 februari 2017
  • 6 Reacties
  • 16035 Keer bekeken

Wij hebben een bouwdepot en hoe kan ik inzicht krijgen of de rekeningen die ik opstuur ook betaald zijn en van het geleende bedrag is afgetrokken?
icon

Beste antwoord door Jeroen 2 februari 2017, 17:33

Hoi aly hilberts,

Allereerst welkom op de community :)

Hoe staat de verbouwing ervoor? In het 'Overzicht' in Mijn SNS, waar ook de betaalrekeningen staan, staat het bouwdepot. Zie je dit staan?

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

6 reacties

Dat wilde ik inderdaad weten. Logisch dat je hiervan baalt. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailt naar webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Aly Hilberts - Hoe kan ik mijn bouwdepot inzien?’ Dan zorg ik ervoor dat je bouwdepot zichtbaar wordt in Mijn SNS.
Wanneer ik het driehoekje van Mijn overzicht aanklik zie ik enkel mijn lopende en spaarrekening en nergens mijn BOUWDEPOT!
Nee, ik zie Overzicht nergens staan, waar moet ik zoeken
Hoi aly hilberts,

Allereerst welkom op de community :)

Hoe staat de verbouwing ervoor? In het 'Overzicht' in Mijn SNS, waar ook de betaalrekeningen staan, staat het bouwdepot. Zie je dit staan?

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en stel je jezelf voor.
Hoe kan ik mijnbouwdepot inzien?
Wij hebben een bouwdepot bij de SNS.
Wij sturen de bouw-rekeningen op naar het vereiste adres.
Dan wil ik op mij SNS afrekening kunnen controleren wat er over is en dat lukt niet.
Informatie die ik kreeg van SNS: klik op het driehoekje van Mijn rekeningen en dan zou daar de afrekening opstaan van het bouwdepot.
Maar niets daarvan, geen bouwdepot!

Reageer