SNS

Beantwoord

Hoe kan ik terugstorten?

• 8 juni 2015
  • 6 Reacties
  • 836 Keer bekeken

Hoe kan ik terugstorten aub?
icon

Beste antwoord door Dennis 8 juni 2015, 14:12

Hoi Siene,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Alleen een automatische incasso kun je terugboeken naar je rekening. Dit regel je in Mijn SNS door te klikken op 'Incasso overzicht'. Achter de incasso die je wilt terugboeken, klik je op het driehoekje en vervolgens op 'terugboeken'. Als je daarna op 'verzenden' klikt, staat het bedrag binnen 2 werkdagen weer op je rekening. Let op: storneren is (nog) niet mogelijk in de mobiele app.

Je kunt alles hier nog eens rustig nalezen. Je leest er ook hoe je de incasso kunt blokkeren als een bedrijf toch blijft incasseren. Tot slot staat er een filmpje op de pagina, waarin collega Olaf alles nog een keer uitlegt.

Heb je het topic Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Ik hoop je snel weer te zien.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Siene,

Alleen een automatische incasso kun je terugboeken naar je rekening. Dit regel je in Mijn SNS door te klikken op 'Incasso overzicht'. Achter de incasso die je wilt terugboeken, klik je op het driehoekje en vervolgens op 'terugboeken'. Als je daarna op 'verzenden' klikt, staat het bedrag binnen 2 werkdagen weer op je rekening. Let op: storneren is (nog) niet mogelijk in de mobiele app.

Je kunt alles hier nog eens rustig nalezen. Je leest er ook hoe je de incasso kunt blokkeren als een bedrijf toch blijft incasseren. Tot slot staat er een filmpje op de pagina, waarin collega Olaf alles nog een keer uitlegt.

Heb je het topic Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Ik hoop je snel weer te zien.
Hoi Siene,

Hi F.VA DIJEN,

Ik zie dat je nieuw bent op de community. Leuk je hier te zien, welkom 🙂.

Je hebt een bericht van Dennis gequote, maar zelf geen vraag gesteld of opmerking geplaatst. Zijn er onduidelijkheden of is er iets anders wat ik voor je kan doen? Ik help je graag.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? Hier kun je alles lezen over de community, zoals hoe je een keer zelf een topic aan kunt maken. In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien 🙂.
hoe haal geld terug
hoe krijg ik gestort geld terug
Hoi F.VA DIJEN,

Alleen een automatische incasso kun je terugboeken naar je rekening. Dit regel je in Mijn SNS door te klikken op 'Incasso overzicht'. Achter de incasso die je wilt terugboeken, klik je op het driehoekje en vervolgens op 'Terugboeken'. Als je daarna op 'Verzenden' klikt, staat het bedrag binnen 2 werkdagen weer op je rekening. Let op: storneren is (nog) niet mogelijk in de mobiele app.

Mijn collega’s Maartje en Dennis hebben het juiste antwoord hierboven al aangestipt. Er staat in het antwoord van Dennis dat terugboeken in de mobiele app nog niet mogelijk is. Sinds de laatste update van de app is dit wel mogelijk. Een automatische incasso terugboeken in de app doe je als volgt:

- Log in op de app;
- Selecteer een rekening in je overzicht;
- Klik op de juiste incasso;
- Kies 'Terugboeken incasso';
- Bevestig met de mobiele pincode.

Een bedrag terugboeken dat je zelf hebt overgeboekt is niet mogelijk, omdat je toestemming hebt gegeven om dit over te boeken.

Laat je weten of dit antwoord je voldoende helpt?

Reageer