SNS

Beantwoord

Hoe kan info over iemands Incassant-ID worden opgevraagd?

• 26 februari 2020
  • 5 Reacties
  • 2441 Keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik krijg geen contact via email of telefoon met SunnyUsenet.com
terwijl er onterecht een incasso plaats vond volgens door mij aan
hen verstrekte sepa machiging (bedoeld voor volgend jaar).
Inmiddels heb ik de dubbele betaling laten terugboeken door de SNS.
Maar ik wil toch contact met hen. Hun Incassant-ID is DE36ZZZ00001690322

Hoe kom ik meer te weten, met name hun ware adres, tel.nr., email enz.?
Wie zit er precies achter deze ID? Is er een tool om die ID's op te vragen?

icon

Beste antwoord door Sven SNS 27 februari 2020, 10:09

Goedemorgen @hpieters, zo te lezen heb je iedere mogelijke steen al omgedraaid om tot meer informatie te komen. Op hun website staan inderdaad een hoop manieren voor contact, maar als die onbeantwoord blijven is het goed verder te graven. Meer informatie dan die je zelf al hebt gevonden, kunnen we als SNS niet achterhalen. Misschien dat andere leden nog ervaringen of tips hebben om je verder te helpen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Mocht iemand beweren dat al hun gegevens toch op hun site te vinden zijn: Ik heb alle daar te vinden contactmogelijkheden geprobeerd en zelfs naar IJsland gebeld (antwoordapp.) zonder antwoord te krijgen.

Reputatie 3

Goedemorgen @hpieters, zo te lezen heb je iedere mogelijke steen al omgedraaid om tot meer informatie te komen. Op hun website staan inderdaad een hoop manieren voor contact, maar als die onbeantwoord blijven is het goed verder te graven. Meer informatie dan die je zelf al hebt gevonden, kunnen we als SNS niet achterhalen. Misschien dat andere leden nog ervaringen of tips hebben om je verder te helpen.

Reputatie 1
Badge

Mail van SunnyUsenet heeft blijkbaar zodanige kenmerken, dat het als spam werd behandeld.

Uitendelijk vond ik hun mail bij de afgeserveerde spam. Zij hebben hoopgevend geantwoord.

1. Je kunt mailen naar support@sunnyusenet.com. Dat werkt gewoon in het Nederlands.
  2. Je kunt de incassering storneren via sns
  3. je kunt via sns hun rekening blokkeren zodat in de toekomst niet meer geïncasseerd kan worden.
  4. ik heb dit zelf vorig jaar gedaan en vervolgens heb ik ook nog in de mail aangegeven dat ik wil dat al mijn account gegevens verwijderd worden. En dat is allemaal gebeurd
    En per mail bevestigd
    Succes
Reputatie 1
Badge

Dank voor de tip.

Reageer