SNS

Hoe kun je ingevoerde gegevens van 2 digipassen uitwisselen?

• 26 december 2018
  • 4 Reacties
  • 370 Keer bekeken

Als ik een rekeningnummer invoer om betalingen op over te boeken dan staat dat helaas niet op de beide digipassen (wij hebben beiden 1 digipas, ook als reserve). Als je dan inlogt met de andere digipas moet je de gegevens weer opnieuw invoeren omdat er geen koppeling is tussen beide passen, ondanks dat betaalrekening op beider naam staat dus en/of rekening.

4 reacties

Reputatie 2
Goedemorgen inci, slim dat jullie allebei een digipas hebben. Je wens snap ik en je bent niet de enige die dit aangeeft, maar de digipas is persoonlijk. Vandaar dat het niet mogelijk is om gegevens van beide digipassen uit te wisselen ondanks de en/of rekening.
... hear ! ...
Ik denk dat dit onderwerp al lang geleden al is aangekaard, maar dan vooral de verdere consequentie: je kan overboekingen van de andere pas ook niet zien. De antwoorden van de SNS-medewerkers waren toen op zijn best ontwijkend. Het is langzamerhand in de koelkast beland, of beter -denk ik- de vriezer. Nu is het antwoord in ieder geval klip en klaar: je kan van elkaar niet zien aan wie of wat voor overboekingen je doet. En dat mag dan ook blijkbaar niet.....Overigens zie je wel (pin en andere) uitgaven van de andere pas. Hoe zit dat dan?Is het daar wel mogelijk dat zulke persoonlijke gegevens zomaar worden uitgewisseld met de andere pashouder? Ik begrijp het niet helemaal goed vermoed ik?:?:?:?
Reputatie 2
Hoi TheLowB, een soortgelijk onderwerp is inderdaad in het verleden ook al aangekaart. Als je een rekening deelt en je logt in met je eigen digipas, dan zie je inderdaad alle gegevens van de en/of rekening. Hier hebben beide rekeninghouders toestemming voor gegeven. Stel, je hebt daarnaast eigen rekeningen, dan ziet de (mede)rekeninghouder deze niet als hij of zij inlogt met de eigen digipas. De digipas is echt aan jou als persoon gekoppeld, niet aan een rekening. Hopelijk is het zo duidelijker. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer