SNS

Beantwoord

Hoe lang duurt het verwerken van retourpinnen?

• 16 augustus 2019
  • 1 Reactie
  • 4707 Keer bekeken

Gisteren (donderdag 15 augustus) heb ik iets retourgebracht bij HEMA. Dit is retour gepint, alleen staat het vandaag (16 augustus) nog niet op mijn rekening terwijl overal staat dat het binnen 1 werkdag wordt bijgeschreven.
Nu snap ik dat als het op vrijdag, zaterdag of zondag retour wordt gepind dat het er pas maandag op staat. Alleen heb ik het dus op een donderdag retour laten pinnen.
Hoe zit dit precies?
icon

Beste antwoord door BigBen 16 augustus 2019, 23:03

Gisteren (donderdag 15 augustus) heb ik iets retourgebracht bij HEMA. Dit is retour gepint, alleen staat het vandaag (16 augustus) nog niet op mijn rekening terwijl overal staat dat het binnen 1 werkdag wordt bijgeschreven.
Nu snap ik dat als het op vrijdag, zaterdag of zondag retour wordt gepind dat het er pas maandag op staat. Alleen heb ik het dus op een donderdag retour laten pinnen.
Hoe zit dit precies?

Hallo Manonth,
Welkom in onze community.
even zoeken in onze community en je vindt dit!
Kort; normaal volgende werkdag.
Uitzondering bijv.; laat in de middag, vrijdag of weekend (feestdgn), Winkelier met trage verwerking of zijn bank!
Prettig weekend,
Groet,
Ben 😎
Bekijk origineel

1 reactie

Hoe zit dit precies?

Hallo Manonth,
Welkom in onze community.
even zoeken in onze community en je vindt dit!
Kort; normaal volgende werkdag.
Uitzondering bijv.; laat in de middag, vrijdag of weekend (feestdgn), Winkelier met trage verwerking of zijn bank!
Prettig weekend,
Groet,
Ben 😎

Reageer