Vraag

Hoe lang duurt het voordat een gestorneerd bedrag op je rekening staat?

Ik heb zondag middag een terug boeking gedaan en gister nogmaals voor 18.00 ; nog altijd op geld aan het wachten dat HOOG NODIG is....

Hoelang moet k nog wachten?!

5 Reacties

Goedemiddag Nvandijk, is er onterecht een bedrag van je rekening geïncasseerd? Als je een bedrag terugboekt, dan staat dit binnen 2 werkdagen op je rekening. Weet je zo voldoende?
Er zin andere banken zin wat dat betreft klantvriendelijker zijn.
Daar staat het bedrag direct op je rekening.
Ik heb donderdag wat terug geboekt en het is nog steeds niet terug gestort wat kan ik daar tegen doen ?
Goedemorgen @Bert Bosschenaar,

Welkom op de community, graag licht ik het storneren toe. Heeft een bedrijf of organisatie geld van je betaalrekening afgeschreven? Dan kun je het bedrag tot 56 dagen na de incassodatum zelf terugboeken (storneren). Als je het geld hebt teruggeboekt houden we rekening met 2 werkdagen. De incasso kan op elk moment van de dag worden bijgeschreven, de doorlooptijd is als volgt:

• Op werkdagen voor 21:30 uur: de volgende dag
• Na 21:30 en in het weekend: 2 werkdagen

Omdat je vindt dat we klantvriendelijker kunnen zijn is het volgende goed om te weten: je betaalt geen debetrente, de incasso wordt valutair neutraal gecorrigeerd. Met andere woorden: op het moment van terugboeken van de incasso is de valutadatum (rentedatum) van de terugboeking gelijk aan de valutadatum van de oorspronkelijke incasso-afschrijving. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen, maar stel me gerust een aanvullende vraag.
Goedemiddag @snorrie033, dit stelt je geduld behoorlijk op de proef. Het terugboeken van een incasso neemt maximaal 2 werkdagen in beslag. In jouw geval lijkt het alsof er iets niet goed is gegaan. Mail je je vraag samen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar community@sns.nl? Dan zoek ik uit wat er is gebeurd.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)