SNS

Beantwoord

Hoe lang is de verwerkingstijd van retourpinnen?

• 16 oktober 2018
  • 5 Reacties
  • 5917 Keer bekeken

Als ik met mijn pinpas betaal is het geld direct van mijn rekening afgeboekt. Gisteren om 12.30 uur heb ik een transactie gedaan met retourpinnen. Wanneer staat dat geld dan weer op mijn bankrekening?
icon

Beste antwoord door Sanne K 16 oktober 2018, 19:36

Goedenavond doermin, had je iets gekocht wat toch niet beviel? Als je de transactie hebt gedaan bij een betaalautomaat in Europa in Euro's, dan staat het bedrag binnen 1 werkdag weer op je rekening. Buiten Europa en in andere valuta staat het meestal binnen 3 werkdagen op je rekening. Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Goedenavond doermin, had je iets gekocht wat toch niet beviel? Als je de transactie hebt gedaan bij een betaalautomaat in Europa in Euro's, dan staat het bedrag binnen 1 werkdag weer op je rekening. Buiten Europa en in andere valuta staat het meestal binnen 3 werkdagen op je rekening. Weet je zo voldoende?
Ik heb de transactie op maandag rond 12.30 uur gedaan in euro's in Nederland. Op dinsdag om 19.50 staat het nog niet op mijn rekening.
Reputatie 1
Als het bedrag vandaag niet wordt bijgeschreven, laat het dan weten. Dan dienen we een navraag in.
Het bedrag is vandaag (woensdag) bijgeschreven.
Wat fijn dat het bedrag binnen is, doermin 🙂

Reageer