SNS

Vraag

Hoe los je je oude creditcard af?

• 31 december 2018
  • 5 Reacties
  • 383 Keer bekeken

Hoe kunnen wij de oude creditcard aflossen. Wij hebben het openstaand saldo naar het rekeningnummer van sns overgemaakt met kaart en klantnummer vermeld. Maar krijgen het bedrag nou teruggestort.
De nieuwe kaart hebben wij vernietigd, wij willen deze kaart niet gebruiken. Ook ICS is niet geactiveerd

This topic has been closed for comments

5 reacties

Niemand die mij kan helpen?
Heb je van SNS nog geen aflosbrief gekregen, hierin staan alle details.
Er zal een nieuwe rekening geopend gaan worden in januari, waarop als je wilt het openstaand bedrag kan overmaken.
Reputatie 2
Goedemorgen CorrieC, zojuist heb ik op je vraag gereageerd in een ander topic maar ik lees nu dat je je nieuwe creditcard niet gebruikt. Omdat je wel een nieuwe creditcard hebt ontvangen, is het saldo overgedragen aan ICS. De creditcard zeg je op bij ICS. Dat kan telefonisch bij de ICS Servicedesk. Je bereikt ze van 9 tot 18 uur op: 020 – 660 01 88. Ook informeert een medewerker je over het aflossen van het openstaande bedrag. Deze informatie staat inderdaad ook in de brief die je hebt ontvangen.
wij hebben geen aflosbrief gekregen.
Reputatie 3
Badge +3
Wij hebben geen aflosbrief gekregen.

Hallo @Corrie,

Uit je reactie kan ik niet opmaken of je contact hebt gehad met de ICS Servicedesk. Het lijkt me goed dat een medewerker je helpt met het aflossen van je oude card. Je bereikt ICS van 9 tot 18 uur op: 020 - 660 01 88. Omdat je deze vraag ook in een ander topic hebt gesteld, rond ik deze nu af. Wanneer je hulp nodig hebt of meer vragen wilt stellen dan helpen we je graag in het topic: 'Hoe zeg je de oude Mastercard op?'.