SNS

Beantwoord

Hoe makkelijk pas je een doorlopende reisverzekering aan?

• 12 mei 2017
  • 3 Reacties
  • 587 Keer bekeken

Ik overweeg al een tijdje om al mijn verzekeringen (inboedel-, aansprakelijkheids- en reisverzekering) om te gaan zetten naar SNS.
Ik blijf dan wel ongeveer dezelfde premie betalen, maar alles onder een kap (en 3 andere verzekeringen bij verschillende maatschappijen te kunnen opzeggen) heeft ook wel zijn voordelen.

Ik heb één vraag.
Ik heb nu een doorlopende reisverzekering.
Die staat op standaard op:
Europa - Geen geld - Geen annulering.
De goedkoopste mogelijkheid dus.
Daar betaal ik de jaarlijkse premie voor.

Als ik nu bijv. naar Cuba wil, zet ik die verzekering online om in:
Wereld - Geld tot 1000 - Annulering.

Ik krijg dan een factuur van bijv. 13,35 Euro. Zijnde het verschil gedurende de looptijd van de de veranderde opties.

En ik boek een ticket.

Als ik dan weer terugkom, zet ik online mijn gegevens weer terug naar:
Europa - Geen geld - Geen annulering.

De polis wordt weer aangepast en ik krijg even later bijv. 7,73 teruggestort op mijn rekening.
Omdat ik gedurende de looptijd weer een goedkopere polis heb.

Dit is natuurlijk zeer voordelig.
Gedurende het jaar door ben je minimaal verzekerd, maar als het er op aankomt ben je voor een paar Euro weer maximaal verzekerd.

Maar vraag is natuurlijk:
Hoe gaat dat bij de SNS doorlopende reisverzekering.
Het grote voordeel nu is dat ik alles online kan regelen. Geen bezoek aan de balie, geen telefoontjes, geen rompslomp...
Inloggen en aanpassen. Dat is alles.
icon

Beste antwoord door StefanB 12 mei 2017, 17:38

Hey Bert,

Leuk dat je overweegt om al je verzekeringen onder te brengen bij SNS. Ook bij SNS kun je tussentijds de verzekering aanpassen. Op onze website pas je de dekking gemakkelijk aan. Je hoeft er niet in te loggen. Na de wijziging ontvang je een nieuwe polis en incasseren we de hogere premie of we storten het teveelbetaalde terug.

Wist je dat je pakketkorting krijgt als je meerdere verzekeringen afsluit? Bij 3 of meer verzekeringen krijg 1% korting per verzekering. Dit kan oplopen tot 8%. Daarnaast krijg je tot 20% korting op je inboedelverzekering als je een actieve betaalrekening bij SNS hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hey Bert,

Leuk dat je overweegt om al je verzekeringen onder te brengen bij SNS. Ook bij SNS kun je tussentijds de verzekering aanpassen. Op onze website pas je de dekking gemakkelijk aan. Je hoeft er niet in te loggen. Na de wijziging ontvang je een nieuwe polis en incasseren we de hogere premie of we storten het teveelbetaalde terug.

Wist je dat je pakketkorting krijgt als je meerdere verzekeringen afsluit? Bij 3 of meer verzekeringen krijg 1% korting per verzekering. Dit kan oplopen tot 8%. Daarnaast krijg je tot 20% korting op je inboedelverzekering als je een actieve betaalrekening bij SNS hebt.
Dankjewel.
Dit is een goed advies.
Ik had dat niet zelf kunnen vinden.
De link https://www.snsbank.nl/particulier/formulieren/verzekeren/online-je-sns-reisverzekering-wijzigen.html werkt ook. ;-)

Ik ga in het weekend rekenen.
Fijn dat je het gevonden hebt, Bert. Succes met rekenen. Laat je het weten als je vragen hebt?

Reageer