SNS

Beantwoord

Hoe open ik een SNS Keuzedeposito voor mijn kleinkind?

• 13 januari 2012
  • 1 Reactie
  • 1950 Keer bekeken

ik wil een 1 jarige deposito voor mijn kleinzoon openen hij is 13 jaar heeft nog geen bankrekening maar wel een sns internet spaarrekening met als tegen rekening de sns bankrekening van zijn moeder ik ben voor deze internetspaarrekening gemachtigd en de rekening is voor mij ook zichtbaar in mijn bankoverzicht op internet hoe kan ik nu een deposito van 1 jaar openen op zijn naam en die ook bij mij zichtbaar is

met vriendelijke groet Wilhelmus
icon

Beste antwoord door Wilma 17 januari 2012, 13:24

Hallo Wilhelmus,

Ten eerste welkom op onze nieuwe SNS Community! Wat vind je ervan?

Leuk dat je een deposito wilt openen voor je kleinzoon. Ik begrijp dat hij al klant is maar zelf nog geen internetbankieren heeft. Jij kan de deposito niet voor hem openen. Alleen de wettelijk vertegenwoordiger kan voor hem een deposito aanvragen en je weer toevoegen als gemachtigde. Het is belangrijk dat de wettelijk vertegenwoordiger niet ingelogd is anders komt de nieuwe rekening op zijn naam te staan in plaats van op naam van je kleinzoon. Zodra de rekening geopend is zal deze aan je internetbankieren worden toegevoegd. Ik hoop dat het zo allemaal duidelijk is.

Groet,
Wilma
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Wilhelmus,

Ten eerste welkom op onze nieuwe SNS Community! Wat vind je ervan?

Leuk dat je een deposito wilt openen voor je kleinzoon. Ik begrijp dat hij al klant is maar zelf nog geen internetbankieren heeft. Jij kan de deposito niet voor hem openen. Alleen de wettelijk vertegenwoordiger kan voor hem een deposito aanvragen en je weer toevoegen als gemachtigde. Het is belangrijk dat de wettelijk vertegenwoordiger niet ingelogd is anders komt de nieuwe rekening op zijn naam te staan in plaats van op naam van je kleinzoon. Zodra de rekening geopend is zal deze aan je internetbankieren worden toegevoegd. Ik hoop dat het zo allemaal duidelijk is.

Groet,
Wilma

Reageer