SNS

Beantwoord

Hoe stel je in dat je een bepaald bedrag wil openemen?

• 6 november 2017
  • 3 Reacties
  • 284 Keer bekeken

Hoe kan je instellen dat je een bepaald bedrag wil opnemen en geen transactie bon wil.
Dit kon bij mijn oude bankpas wel.
Instelling bij Mijn SNS is niet meer te vinden
icon

Beste antwoord door PetervR 8 november 2017, 10:47

@Gijs1954 Het is niet meer mogelijk om een voorkeursbedrag en de keuze voor wel of geen transactiebon in te stellen in Mijn SNS. BigBen, bedankt voor het meedenken 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2
Goedemorgen Gijs1954,

Welkom op de community, mooi dat je gelijk een vraag stelt. Het is me niet helemaal duidelijk wat je wil weten. Bedoel je dat je geen bon wil als je geld pint bij een geldautomaat? Nadat je hebt gepind, geef je aan of je een bon wil. Dit kun je niet instellen op Mijn SNS.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Dat was in het verleden wel mogelijk, ik weet niet of het er nu uit is. Je kon instellen wat je standaard voorgesteld bedrag is bij het pinnen en of je standaard wel of niet een transactie bon wil.
Ik meen me te herinneren dat het uit MijnSNS is, maar weet dat niet zeker (geen tijd dat uit te zoeken).
Groet,
Ben 🆒
@Gijs1954 Het is niet meer mogelijk om een voorkeursbedrag en de keuze voor wel of geen transactiebon in te stellen in Mijn SNS. BigBen, bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer