SNS

Beantwoord

Hoe stop ik de bevestigingsbrief voor maandelijks extra aflossen?

• 13 december 2016
  • 29 Reacties
  • 14557 Keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +1
Ik wil graag helemaal geen brief. Het gaat om een door mij ingediende eenmalige aflossing die ik maandelijks appart invoer.
..

Hallo Sjaakie93,

Onze productmanager geeft aan dat we niet kunnen voorkomen dat je elke maand een bevestiging ontvangt, omdat je steeds een eenmalige aflossing instelt. Dit zou betekenen dat we aan klanten die bijvoorbeeld 1x per jaar een eenmalige aflossing doen geen brief meer versturen.

Een oplossing is dat je gebruikmaakt van een periodieke aflossing. Hierbij kun je bepalen wanneer deze gewijzigd of beëindigd wordt. Je geeft aan dat je de ene maand wel kunt aflossen en de andere niet, daarom weet ik niet of dat in jouw situatie wenselijk is.
Ik zie dat je inmiddels kunt zien hoeveel je (extra) af hebt gelost in het lopende jaar en hoeveel ruimte je nog hebt. (of ik heb vorige keer niet goed gekeken) Deze worden wel weergeven alsof je maandelijkse (extra) aflossing het hele jaar gelijk blijft, dus cumulatief. Ook lijkt het me mooi als je kan zien hoeveel je dan maandelijks extra aflost per leningdeel
Hoi OM602,

Bedankt voor je feedback. Dit zet ik door naar de ontwikkelaar.
Hoi OM602,

Op dit moment wordt de extra aflosfunctionaliteit onder de loep genomen. Je suggestie wordt doorgegeven aan de ontwikkelaar. Of en wanneer het wordt uitgevoerd, is nog niet duidelijk. Bedankt voor het meedenken.

Reageer