SNS

Beantwoord

Hoe verberg ik onnodige gegevens op afschriften?

• 2 februari 2016
  • 1 Reactie
  • 1167 Keer bekeken

ik moet bakafschriften af geven maar daar staan meer dingen op wat ik niet aan andre wil laten zien hoe kan ik dat verbergen zodat het niet op de bank afschrift komt te staan?
icon

Beste antwoord door Kirsty 2 februari 2016, 13:55

Hi erbrink,

Welkom op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar een nieuw topic.
Ik gebruik altijd een zwarte stift om informatie te verbergen. Als je het papier daarna nog een keer kopieert, dan is er niks meer te zien. Heb je een volledig afschrift nodig of alleen 1 betaling? Bij het laatste klik je op het ‘vergrootglas’ (details bekijken) en daarna op ‘Print deze transactie (pdf)’. Kom je er zo uit?

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +1
Hi erbrink,

Welkom op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar een nieuw topic.
Ik gebruik altijd een zwarte stift om informatie te verbergen. Als je het papier daarna nog een keer kopieert, dan is er niks meer te zien. Heb je een volledig afschrift nodig of alleen 1 betaling? Bij het laatste klik je op het ‘vergrootglas’ (details bekijken) en daarna op ‘Print deze transactie (pdf)’. Kom je er zo uit?

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.

Reageer