Vraag

Hoe verhoog ik de limiet van mijn betaalpas?

waarom kan ik gewoon aan mijn eigendom als ik dat wil. Zoveel moeilijke hobbels.

7 Reacties

Goedenavond Henky08, dat klinkt niet goed. Waar loop je precies tegenaan? Je verhoogt de daglimiet van je betaalpas hier met je digipas. Binnen 10 minuten is de nieuwe limiet actief.
ik wil buitenlandse valuta kopen bij GWK op aanraden van SNS, maar wil 7500 pinnen bij GWK, dat gaat niet
De daglimiet bij een betaalautomaat is inderdaad € 5.000 en kun je tijdelijk verhogen tot € 25.000. Als je hierdoor werd verrast bij GWK Travelex, dan snap ik je onvrede. Hopelijk begrijp je dat we deze limieten vooral voor je eigen veiligheid hebben ingesteld.
Hoi Stefen, hoe doe ik dat dan?
Dat doe je via de link die ik net gaf. Op deze pagina klik je onderaan op 'Tijdelijk limiet aanpassen', daarna log je in met je digipas en doorloop je het formulier. Je mag ook langskomen in een SNS Winkel, dan regelen we het voor je.
wat een ellende
Je reactie begrijp ik maar het is belangrijk dat de juiste persoon de wijziging doorgeeft. Daarom vragen we onze klanten om de opdracht te ondertekenen met hun eigen digipas.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)