Beantwoord

Hoe voeg ik een mederekeninghouder toe?

Hoe voeg ik een mederekeninghouder toe? Met andere woorden: hoe maak ik van mijn huidige rekening een en/of rekening? En hoe vraag ik een extra betaalpas aan voor de mederekeninghouder?
icon

Beste antwoord door Tibor 10 februari 2016, 13:39

Goedemiddag Chunwinglai,

Welkom op de community. Ik zie dat het al gelukt is om een topic aan te maken; top :).

Op onze website lees je hoe je een mederekeninghouder toevoegt. Bij deze aanvraag kun je meteen aangeven of de nieuwe mederekeninghouder een betaalpas wil ontvangen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Tot snel.

Bekijk origineel

7 Reacties

Goedemiddag Chunwinglai,

Welkom op de community. Ik zie dat het al gelukt is om een topic aan te maken; top :).

Op onze website lees je hoe je een mederekeninghouder toevoegt. Bij deze aanvraag kun je meteen aangeven of de nieuwe mederekeninghouder een betaalpas wil ontvangen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Tot snel.
Ik heb even een vraagje,Ik ben al 9 jaar getrouwd en de rekening staat alleen op mijn naam en hebben we ook maar 1 pasje nu wil ik mijn man op deze rekening machtigen zodat hij dan ook een pasje heeft. Kan ik dit digitaal regelen?

Mvg Connie de Roos
Hoi Connie,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Hier hebben we het eerder over gehad op de community. Je reactie heb ik daarom verplaatst naar het bestaande topic. Hier lees je ook het antwoord op je vraag.

In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :)
Hoi Jeroen,
Dank je wel voor je reactie het nu duidelijk:)

Groetjes Connie
Heel fijn. Geniet van de feestdagen :)
Hello, I would like to authorize my brother to my bank account. I would like to know how this can be done ?? because he was a boy in the SNS bank in Waalwijk. the case has not been positively examined, so he wants to authorize him to his account in the bank so that his remuneration for his work may influence. I am happy to ask you for help
                              WITH BURNING OF KURAS RADOSLAW
Good afternoon Skazany329,

I've moved your question to an existing topic about this subject. If you want to authorize your brother to your bank account and he already is a customer, you arrange it here. If not, then the both of you have to come to an SNS Store with your identification. My colleague will help you to arrange things.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)