Beantwoord

Hoe vraag ik een betaalpas van Maestro aan?

• Goed op dreef
  • 24 reacties
Hallo,

Ik kan met mijn Maestro betaalpas niet meer contactloos betalen. Er zit een scheurtje in de pas, waardoor de antenne is onderbroken.
Ik kan dus een nieuwe pas aanvragen, maar ik wil per se een Maestro betaalpas.
Ik maak graag gebruik van Dip & Go bij Q-Park en op Aruba kan je alleen met een Maestro pas pinnen.
Is er een of andere manier om dit van te voren te kunnen aangeven bij het aanvragen?
En als ik alsnog een V-pay kaart ontvang, kan ik die dan gewoon terugsturen?

M.v.g. Rob.
icon

Beste antwoord door Irene 10 juli 2017, 16:55

Goedemiddag Rob1960,

Leuk je weer terug te zien op de community. De acceptatie van Maestro is op Aruba inderdaad beter dan V PAY. Voor Q-Park ken ik het verschil niet. Is dit nog niet aangepast? Je hebt in ieder geval een goede reden om een Maestro-pas aan te vragen en daarom raad ik je aan te bellen met onze klantenservice. Dan regelt mijn collega dit met je. We zijn vandaag tot 21 uur bereikbaar op: 030 - 633 30 00.

Bekijk origineel

5 Reacties

Goedemiddag Rob1960,

Leuk je weer terug te zien op de community. De acceptatie van Maestro is op Aruba inderdaad beter dan V PAY. Voor Q-Park ken ik het verschil niet. Is dit nog niet aangepast? Je hebt in ieder geval een goede reden om een Maestro-pas aan te vragen en daarom raad ik je aan te bellen met onze klantenservice. Dan regelt mijn collega dit met je. We zijn vandaag tot 21 uur bereikbaar op: 030 - 633 30 00.
ik ga volgende maand voor een jaar naar Thailand, nu heb ik net een nieuwe wereldas ontvangen en daar zit ineens vpay op in plaats van maestro. Twee jaar terug geen probleem gehad daarmee maar ik ben met de vpay toch huiverig, het is nogal een eindje weg en heb geen zin om in de problemen te komen (bijvoorbeeld ingeslikte wereldpas). Ik vraag dit omdat ik wisselende reacties zie op vpay bij gebruik in Thailand.
Goedemiddag SNSMacKees,

Wat een lange reis ga je maken, heerlijk. Het is slim dat je je van tevoren goed voorbereidt. Je bericht heb ik verplaatst naar een bestaand topic over dit onderwerp. Hier vind je een lijst van landen waar een bepaalde pas niet of niet altijd wordt geaccepteerd. Thailand staan hier niet bij, dus je kunt daar betalen met je V PAY-pas. Als je de tip van Irene hierboven opvolgt, dan kijkt mijn collega wat deze kan doen. Heb je een creditcard aangeschaft voor de reis? Het is slim om een extra betaalmiddel achter de hand te hebben. Vergeet daarnaast je digipas niet, want daarmee regel je bepaalde bankzaken.
Kun je wanneer je SNS betaalpas verloopt kiezen voor Maestro wanneer je een nieuwe pas krijgt en niet voor Vpay? De ING geeft dit wel als optie.
Hoi claudiahelena,

Je vraag heb ik verplaatst naar een bestaand topic over dit onderwerp. Als je via onze website een persoonlijke pas aanvraagt, dan krijgt je een SNS Wereldpas van Maestro. Hierboven lees je dat, als je naar een land gaat waar V PAY niet wordt geaccepteerd, je telefonisch een pas van Maestro kunt aanvragen. Zo kun je met een gerust hart op reis.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)