Vraag

Hoe vraag ik een nieuwe betaalpas aan?

ik heb een brief gekregen met de mededeling dat mijn pas verloopt. ik kan blijkbaar op snsbank.nl/pasaanvragen een nieuwe pas aanvragen. dit brengt je bij je instellingen als je inlogt op mijn sns. bij het kopje betaalpassen kan je alleen je betaalpas blokkeren maar verder zijn er geen andere functies. de zoekopdracht ''pas aanvragen'' leverde niks op. kan iemand mij helpen om een nieuwe persoonlijke pas aan te vragen. ik heb nog tot 15 april.

7 Reacties

ben benieuwd wat het antwoord is : ook ik heb zo n brief gehad maar pas kunnen aanvragen ho maar fijne brief dan
Hi Jurriaan,

Als gebruiker kom ik zelf op de pagina het volgende menuutje te zien (zie plaatje, met de optie in groen omcirkeld)

Krijg jij deze ook te zien? Zo niet, probeer het anders dan eens met deze link (zorg wel dat je eerst ingelogd bent op Mijn SNS):

https://www.snsbank.nl/online/mijnsns/betaalpas/ .

Werkt dat?

Groetjes,

Ben.
Goedemiddag Jurriaan.E, top dat je direct aan de slag bent gegaan. Het overzicht dat Ben2519 stuurt, is hoe het eruit hoort te zien in Mijn SNS. Probeer je het hier opnieuw? Zorg wel dat je inlogt met de digipas van degene van wie je pas wil vervangen. Als je er niet uitkomt, mail dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige nummer van je betaalpas naar webcare@sns.nl o.v.v. Jurriaan.E Community aanvragen persoonlijke pas. Dan duik ik er in.
ik heb hetzelfde probleem en heb op het link gedrukt, maar het heeft niet geholpen er staat alleen dat ik mijn pas heb geblokkeerd:(
Ai, dat klinkt niet goed, @demirr050. Gelukkig deblokkeer je 'm eenvoudig in hetzelfde scherm. Zodra je je pas hebt gedeblokkeerd, werkt 'ie weer. Laat je me weten of dit lukt?
https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/service/probleem-met-je-betaalpas-oplossen/betaalpas-geblokkeerd.html

Je kunt ook op deze pagina kijken, dit is zonder in te loggen. Halverwege de pagina is een blokje voor het aanvragen van een nieuwe pinpas. Deze link gaat naar de inlog pagina.
Als je hier inlogt, wordt je direct doorgestuurd naar de pagina voor het (her)aanvragen van een betaalpas.

Kies voor HERAANVRAGEN betaalpas onderaan de pagina.
Dank voor je bijdrage, @nieuwenaam :D Dit is inderdaad ook een manier om een nieuwe pas aan te vragen.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)