Vraag

Hoe zeg je de oude Mastercard op?


Hoe kan ik onze oude MasterCard van SNS afbetalen en opzeggen?
Ik krijg het bedrag wat ik had afgelost weer retour gestort

8 Reacties

Goedemorgen CorryC, leuk dat je onze community hebt gevonden en dat je meteen een vraag stelt. Heb je een nieuwe creditcard van Visa ontvangen? Zodra je de nieuwe card (Visa) deblokkeert, wordt de oude creditcard van SNS (Mastercard) geblokkeerd. Op 20 november 2018 zijn alle oude SNS Creditcards (Mastercard) beƫindigd. Deze kunnen niet meer gebruikt worden en je kunt er ook niet op storten. Het openstaande saldo hebben we aan ICS doorgegeven zodat het op de nieuwe card terechtkomt. Als je de nieuwe creditcard activeert, trekken we meteen het openstaande saldo af van de bestedingsruimte op de nieuwe card. Misschien moeten we daarna nog betalingen of aflossingen verwerken. Daarom kan het openstaande saldo bij ons nog wel wijzigen. Op 25 november hebben we het complete openstaande saldo doorgegeven aan ICS.
Ik heb hier een aantal vervolg vragen op.
Ik heb de nieuwe VISA Card in gebruik genomen ergens in oktober 2018.
In de SNS Bankieren App is echter nog steeds de oude Mastercard zichtbaar.
Expiratiedatum is 31-21-2019 en de status is 'ACTIEF'.

- Waarom is de oude creditcard nog zichtbaar in de SNS bankieren app?
- Zou de kaart sinds 20 november niet automatisch de status 'Geblokkeerd' of 'Niet Actief' moeten tonen in de App?
- Worden er dan ook nog jaarlijkse kosten gerekend voor het gebruik van de oude creditcard?
Goedemiddag schavejer, wat leuk dat je reageert. Je 'oude' creditcard verwijderen we 1 jaar na het laatste gebruik uit Mijn SNS en de mobiele app. Dat betekent dat je alle transacties van het afgelopen jaar online kunt blijven volgen. We brengen geen kosten meer in rekening voor deze creditcard. Voor al je online aankopen of betalingen in het buitenland gebruik je voortaan je nieuwe creditcard.
Wij hebben bewust de nieuwe Visa kaart niet geactiveerd. Wij willen de kaart niet meer gebruiken. Voor de jaarwisseling een medewerker van SNS gesproken en die gaf aan dat op 28 december brieven zijn gestuurd. Hierin zou staan hoe het openstaand saldo vd oude kaart voldaan kon worden. Keuze was ineens of in termijnen. Ik wil weten waar het openstaand bedrag naar toe overgemaakt mag worden.
Als bij je vorige creditcard de optie 'Terugbetalen in 1 keer' van toepassing is geweest, dan incasseren we het openstaande saldo. Heb je gekozen voor 'Gespreid terugbetalen', dan is het saldo overgedragen aan ICS. Als je de nieuwe creditcard niet gaat gebruiken, dan zeg je 'm op door te bellen met ICS Servicedesk. Je bereikt ze op werkdagen tussen 9 en 18 uur op het telefoonnummer: 020 - 66 00 188. Tijdens dit gesprek kun je het verrekenen van het openstaande saldo ook ter sprake brengen.
Jeroendv schreef:

Als bij je vorige creditcard de optie 'Terugbetalen in 1 keer' van toepassing is geweest, dan incasseren we het openstaande saldo. Heb je gekozen voor 'Gespreid terugbetalen', dan is het saldo overgedragen aan ICS. Als je de nieuwe creditcard niet gaat gebruiken, dan zeg je 'm op door te bellen met ICS Servicedesk. Je bereikt ze op werkdagen tussen 9 en 18 uur op het telefoonnummer: 020 - 66 00 188. Tijdens dit gesprek kun je het verrekenen van het openstaande saldo ook ter sprake brengen.



Hoi, ik krijg zoveel andere info en weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben.
ICS hebben we gebeld en die kunnen niet helpen.
SNS gaf eind december aan dat er op 28 december een aflosbrief gestuurd is. Die hebben wij niet ontvangen.
Ik wil weten hoe ik het openstaand bedrag kan overmaken. Wij hebben de nieuwe Visa vernietigd. ICS kan ons niet helpen.
Hoi, ik krijg zoveel andere info en weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben.
ICS hebben we gebeld en die kunnen niet helpen.
SNS gaf eind december aan dat er op 28 december een aflosbrief gestuurd is. Die hebben wij niet ontvangen.
Ik wil weten hoe ik het openstaand bedrag kan overmaken. Wij hebben de nieuwe Visa vernietigd. ICS kan ons niet helpen.
Het is niet de bedoeling dat je door alle informatie het overzicht kwijt raakt. Stuur je een mail naar webcare@sns.nl met als onderwerp 'CorryC - opzeggen creditcard - Community'? Dan zoek ik naar een passende oplossing. Als je in de mail je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en - plaats achterlaat, dan zoek ik je gegevens erbij.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)