SNS

Beantwoord

Hoe zet ik 'Pinnen buiten Europa' aan voor onbepaalde tijd?

• 25 mei 2018
  • 3 Reacties
  • 298 Keer bekeken

Hallo,

Ik ga (vooralsnog) voor onbepaalde tijd naar Indonesië.
Dit kan 2 maanden maar ook veel langer zijn (1 jaar).
Kan mijn betaalpas hierop aangepast worden zodat ik gewoon gebruik kan blijven maken van de pas?
Ik weet dat deze mogelijkheid bestaat omdat een kennis van mij dit voor onbepaalde tijd heeft kunnen doen.
In de app is dit helaas niet mogelijk om dit in te stellen.

Gr.
René
icon

Beste antwoord door Marijke 25 mei 2018, 14:09

Goedemiddag Rene66,

Wat gaaf dat je weer naar Indonesië gaat. Is het je de vorige keer goed bevallen? Ik heb je in dit topic uitgelegd hoe je 'Pinnen buiten Europa' aanzet voor 6 weken. Als je voor langere tijd naar het buitenland vertrekt, dan kan ik me voorstellen dat je hier niet elke keer aan wil denken. Mijn collega zet 'Pinnen buiten Europa' voor een langere periode aan als je belt met onze klantenservice op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Ik wens je alvast een mooie reis.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2
Goedemiddag Rene66,

Wat gaaf dat je weer naar Indonesië gaat. Is het je de vorige keer goed bevallen? Ik heb je in dit topic uitgelegd hoe je 'Pinnen buiten Europa' aanzet voor 6 weken. Als je voor langere tijd naar het buitenland vertrekt, dan kan ik me voorstellen dat je hier niet elke keer aan wil denken. Mijn collega zet 'Pinnen buiten Europa' voor een langere periode aan als je belt met onze klantenservice op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Ik wens je alvast een mooie reis.
Hallo Moderatorteam,

Wij gaan binnenkort voor 3 week naar Zuid Afrika, is daar gewoon met onze passen te pinnen of moet dit ook aangepast worden?

Grt.
Jan
Badge +2
Hoi Jan,

Wat heerlijk dat je naar Zuid-Afrika gaat. Voor deze reis zet je 'Pinnen buiten Europa' aan, zodat je kunt pinnen. Via de link uit mijn vorige bericht kom je bij een community topic waar ik uitleg op welke manieren je het kunt aanzetten. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer