SNS

Beantwoord

Hoe ziet de extra grote digipas eruit en wat zijn de afmetingen?

• 24 februari 2020
  • 6 Reacties
  • 900 Keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Wie kan/wil s.v.p. een afbeelding van de grote sns digipas NAAST de kleine plaatsen?

Voor ik een grote versie bestel wil ik zien of het inderdaad zal helpen, want

de kleine worden waarschijnlijk onmiddellijk geblokkeerd of onbruikbaar.

Is het misschien deze,  zie afbeelding die ik ergens vond?

Bij voorbaat dank.

Hans

icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 25 februari 2020, 11:47

Goedemorgen @hpieters,

Graag help ik je met je vraag over de grote digipas. De afbeelding die hebt gevonden is inderdaad de extra grote digipas van SNS. Over ander beeld beschikken we niet, maar klanten die een extra grote digipas nodig hebben, kunnen deze gratis aanvragen. De afmetingen van de grote digipas zijn:

• Lengte: 12,5 cm
  • Breedte 7 cm
  • Hoogte: 1,5 cm / inclusief pootjes 2,5 cm

Een eventuele oude/huidige digipas wordt vertraagd ontkoppeld, deze kun je nog 14 dagen blijven gebruiken. Ondanks dat ik geen ander foto kan opsturen, hoop ik dat je met deze informatie geholpen bent. Kom anders gerust langs in een SNS Winkel voor persoonlijke hulp met het bestellen of bestel de digipas telefonisch bij onze SNS Klantenservice

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Goedemorgen @hpieters,

Graag help ik je met je vraag over de grote digipas. De afbeelding die hebt gevonden is inderdaad de extra grote digipas van SNS. Over ander beeld beschikken we niet, maar klanten die een extra grote digipas nodig hebben, kunnen deze gratis aanvragen. De afmetingen van de grote digipas zijn:

• Lengte: 12,5 cm
  • Breedte 7 cm
  • Hoogte: 1,5 cm / inclusief pootjes 2,5 cm

Een eventuele oude/huidige digipas wordt vertraagd ontkoppeld, deze kun je nog 14 dagen blijven gebruiken. Ondanks dat ik geen ander foto kan opsturen, hoop ik dat je met deze informatie geholpen bent. Kom anders gerust langs in een SNS Winkel voor persoonlijke hulp met het bestellen of bestel de digipas telefonisch bij onze SNS Klantenservice

Reputatie 1
Badge

Bij deze, dank voor het antwoord. Hoewel geen foto's naast elkaar, kan ik wel wat met de genoemde afmetingen. Mogelijk dat ik er in een SNS winkel één kan zien, en vragen of ik er één mag bestellen, terwijl mijn vrouw de tweede (kleine) behouden mag (en/of rekening).

Hans

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @hpieters Hans,

Goed plan, voel je welkom om in één van onze winkels de situatie te bespreken en samen een goede oplossing te vinden. Of de SNS Winkel over een extra groot exemplaar beschikt, durf ik niet te zeggen, maar mijn collega's helpen je graag met het bestellen van een nieuwe (extra grote) digipas voor jou en het behouden van de (huidige kleine) digipas voor je vrouw. 

Reputatie 1
Badge

Dank voor de aandacht. Ik heb inmiddels het nieuwe grote apparaat ontvangen en in gebruik.

Nog een tip m.b.t. het GROTE model digipas: Als de fabrikant ooit een nieuw model wil ontwerpen:

De toetsen zijn wel mooi groot, maar de letters staan aan de onderzijde van het schermpje, dus aan de onderzijde iets lastiger te zien, dan wanneer ze aan de bovenzijde zouden staan. Dit, omdat je er natuurlijk schuin tegen aan kijkt. Voorover bukken helpt eventueel, maar zou niet moeten noodzakelijk zijn. Denk aan invalide mede-rekeninghouders. (ik heb het apparaat nogal hoog staan, dus schuine kijkhoek)

Het geluid van de pieptoontjes bij toets-aanraken is echt heel erg zacht, en zal door slechthorenden niet kunnen worden waargenomen. Het volume zou aanpasbaar moeten zijn. De batterij zal dan wel sneller leeg raken, dus een klepje met verwisselbare batterij(en) zou aan te raden zijn. Nu zie ik niet hoe ik die batterij zou kunnen opladen of verwisselen.

Reputatie 1
Badge

Per abuis deze reactie ook gedubbelpost bij een vraag over inloggen.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @hpieters,

Geeft niet hoor, door je seintje heb ik het dubbele bericht even verwijderd. 

Dank voor je gebruikerservaring met de speciale digipas. Vooralsnog verwacht ik geen aanpassingen, maar ik geef je verbeterpunten door. Graag informeer ik je aanvullend over de manier waarop we internetbankieren voor iedereen beschikbaar maken en dat we voor mensen met een visuele of motorische beperking 2 verschillende digipassen hebben: 

• De grote digipas met grote toetsen die je onlangs hebt ontvangen, is speciaal voor mensen met een lichtere visuele beperking of een motorische beperking. Deze digipas heeft geen spraakfunctie.

• Met de sprekende digipas kun je veilig en zelfstandig internetbankieren als je een visuele beperking hebt. Deze digipas heeft extra grote knoppen en een groot scherm. De middelste toets heeft een markering voor oriëntatie. Na iedere druk op een toets hoor je een piep zodat je weet dat je die hebt ingedrukt.

Reageer