Vraag

Hoelang duurt een aanvraag van een lening?

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Goededag,

Ik heb maandag een kredietlemiet aangevraagd en nog steeds geen antwoord terwijl ze binnen 5 werkdagen het goedkeuren of niet.. en aangezien het geld hard nodig is.. vraag ik me af wanneer het geregeld is mag toch hopen voor het weekend

8 Reacties

Goedemiddag Demelss en welkom op de community. Logisch dat je wil weten wanneer je een terugkoppeling krijgt. Zo te lezen zijn de 5 werkdagen nog niet voorbij en er zat 1 feestdag bij. Hopelijk weet je voor het weekend meer, maar hou er rekening mee dat dit ook na het weekend kan zijn. Succes en een fijne dag verder.
Thnxx.. inmiddels contact gehad met de sns wel vreemd dat de medewerker maandag iets heel anders zei tegen mij dan vandaag..
Hallo @Demelss,

Het lijkt me niet de bedoeling dat je verschillende informatie van ons krijgt. Zoals Sanne je vanmiddag heeft uitgelegd kost het ons tenminste 5 werkdagen om een aanvraag te beoordelen.
Uit je reactie begrijp ik dat je vanmiddag meer duidelijkheid hebt gekregen? Ik hoop dat je snel over je geld kunt beschikken, maar laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen. Nog een fijne avond hè.
Demelss geeft aan dat er een beslissing genomen wordt binnen 5 werkdagen.
Evelyn SNS geef taan dat de bank tenminste 5 werkdagen nodig heeft.
Wat is nu waar?
Reputatie 1
Werk aan de winkel voor PeterR: Consistentie in de klantcontacten.
Reputatie 2
Jong overmoed claimt extra ruimte!
Groet,
Ben :cool:
PS Over overmoed gesproken, zou Insided ook niet wat gaan doen met de balkjes onder sommige namen?
En zouden ze ook niet iets gaan doen aan de 'recente artikelen' die onderaan het overzicht in mijn SNS staan? Ik zie daar nog steeds 12 vragen aan Bram.
Beste @Blacktomat, @BigBen en @Koos,

Soms is een lening handig. Maar we willen niet dat een klant door een lening in geldproblemen komt. Daarom wordt van tevoren gekeken of een lening past bij de financiële situatie, dat neemt (doorgaans) 5 werkdagen in beslag. In dit geval is het mogelijk dat de feestdag voor vertraging zou kúnnen zorgen. Om een eventuele teleurstelling bij @Demelss te voorkomen heb ik tijdig antwoord gegeven met de optie om contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we persoonlijk advies uitbrengen en de vragen met actuele informatie beantwoorden.

Graag rond ik hiermee de vraag over de lening af. Dat wil niet zeggen dat ik geen aandacht besteed aan jullie overige opmerkingen, maar deze zijn al beantwoord in de bestaande topics.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)