SNS

Hypotheek informatie op Mijn SNS

  • 12 juli 2014
  • 58 Reacties
  • 5510 Keer bekeken

Goede middag een ieder ( ook de moderator(s).

Het nieuwe overzicht in Mijn SNS ziet er best aandig uit maar in mijn geval incompleet.
Oorspronkelijk bestond mijn hypotheek uit 2 delen.
één deel ( meer dan de helft ) heb ik recentelijk af kunnen lossen.
Helaas zie ik dat NIET terug in het overzicht in mijn sns maar ook de oorspronkelijke Hoofdsom niet!!
Reeds contact opgenomen met de helpesk maar nog geen reactie.
Ik  probeer al een een aantal jaren mijn hypotheek overzicht in "mijn SNS" op orde te krijgen
maar dat kan blijkbaar niet !!??
Rechtsteeks contact met de afdeling Hypotheken of ICT kan niet. Alles moet via de helpdesk.
Het zou een punt van verbetering zijn als je direct contact kan krijgen met een specialist.
Welke moderator kan mij nu eens echt helpen alles op orde te krijgen??!!

Groet.

58 reacties

Reputatie 2
Badge
De reageerknop bij het bericht doet het niet maar ik wil even doorgeven dat ik erg blij met met de aanpassingen in het hypotheekveld in Mijn SNS. Erg duidelijk en precies wat ik wilde weten.
De reageerknop bij het bericht doet het niet maar ik wil even doorgeven dat ik erg blij met met de aanpassingen in het hypotheekveld in Mijn SNS. Erg duidelijk en precies wat ik wilde weten.


Ik zag net ook de wijziging in Mijn SNS. 
Helaas geldt voor mij niet dat ik er erg blij mee ben.

Grafisch is er iets veranderd, er is oa een taart diagrammetje geplaatst (waar je feitelijk niets aan hebt, maar het is wel grappig) en de getalletjes staan op een iets andere plaats en staan soms dubbel vermeldt (daar heb je in feite ook niet echt iets aan, maar het kan geen kwaad).

Waar ik niet blij mee ben:
Het waarde overzicht van mijn beleggings hypotheek (opgebouwd) staat nu op 0 euro !
En de link naar het waarde overzicht van de beleggingen is ook weer eens kwijtgemaakt. Dit is helaas niet de eerste keer dat dat gebeurd.

@SNS: wanneer wordt dit opgelost?
Reputatie 2
Badge
De reageerknop bij het bericht doet het niet maar ik wil even doorgeven dat ik erg blij met met de aanpassingen in het hypotheekveld in Mijn SNS. Erg duidelijk en precies wat ik wilde weten.


Ik zag net ook de wijziging in Mijn SNS. 
Helaas geldt voor mij niet dat ik er erg blij mee ben.

Grafisch is er iets veranderd, er is oa een taart diagrammetje geplaatst (waar je feitelijk niets aan hebt, maar het is wel grappig) en de getalletjes staan op een iets andere plaats en staan soms dubbel vermeldt (daar heb je in feite ook niet echt iets aan, maar het kan geen kwaad).



Als je op de hypotheek zelf klikt kun je veel meer informatie zien. Zoals wat je al hebt afgelost en wat je dit jaar mag aflossen. Ook de volgende betaaldag en het eind van de rentevaste periode staan erbij. Ik vind het erg handig.
Hallo Jan1953,

Vervelend dat je het afgeloste bedrag niet terug kunt zien in Mijn SNS. Daarnaast geef je ook aan dat de oorspronkelijke hoofdsom niet zichtbaar is. Wordt er op dit moment iets uitgezocht voor je? Ik denk dat het om iets technisch gaat. Beide zaken zijn namelijk sinds donderdag 10 juli inzichtelijk gemaakt via Mijn SNS. Het is helaas niet mogelijk om rechtstreeks contact te krijgen met een specialist. Dan zou de specialist geen tijd meer hebben om onderzoek te doen 🙂.

Als er momenteel niets voor je uitstaat, dan ontvangen wij graag je persoonlijke gegevens (rekeningnummer, geboortedatum, besturingssysteem en webbrowser) op [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. SNS Community: hypotheek informatie op mijn sns. Wij komen zo snel mogelijk terug met een reactie.

Verder heb ik je reactie verplaatst naar de juiste topic hiervoor 🙂.
Hoi Jan1953,

Inmiddels heb ik van mijn collega begrepen, waarmee je telefonisch contact hebt gehad, dat het probleem is opgelost. Fijn om te horen. Als je verder nog vragen, opmerkingen of feedback hebt over de nieuwe informatievoorzieningen in Mijn SNS, dan horen wij natuurlijk graag van je 🙂.
De reageerknop bij het bericht doet het niet maar ik wil even doorgeven dat ik erg blij met met de aanpassingen in het hypotheekveld in Mijn SNS. Erg duidelijk en precies wat ik wilde weten.


Ik zag net ook de wijziging in Mijn SNS. 
Helaas geldt voor mij niet dat ik er erg blij mee ben.

Grafisch is er iets veranderd, er is oa een taart diagrammetje geplaatst (waar je feitelijk niets aan hebt, maar het is wel grappig) en de getalletjes staan op een iets andere plaats en staan soms dubbel vermeldt (daar heb je in feite ook niet echt iets aan, maar het kan geen kwaad).

Waar ik niet blij mee ben:
Het waarde overzicht van mijn beleggings hypotheek (opgebouwd) staat nu op 0 euro !
En de link naar het waarde overzicht van de beleggingen is ook weer eens kwijtgemaakt. Dit is helaas niet de eerste keer dat dat gebeurd.

@SNS: wanneer wordt dit opgelost?


Hoi Tim,

Welkom op SNS Community 🙂. Leuk dat je hier je vraag stelt en je bevindingen deelt over de wijziging in Mijn SNS.

Vervelend dat de link naar het waarde-overzicht is kwijtgeraakt en het waardeoverzicht op € 0 staat. Graag willen wij je hiermee helpen. Hiervoor stuur je je persoonlijke gegevens (rekeningnummer en geboortedatum) naar [email]webcare@sns.nl[/email]. Dan kijken mijn collega's het voor je na.

Hopelijk zien we je vaker op de community. Misschien is het leuk om de topic 'Welkom op de community' eens door te lezen. Hier stelt het SNS Team zich voor, kun je jezelf voorstellen en vind je de huisregels.
Reputatie 2
Badge
Ik had mijn bericht aangemaakt als nieuw topic met een blijkbaar al bestaande naam. Daar heeft hij dus 1 topic van gemaakt. Dat was niet de bedoeling.
Het staat een beetje raar zo, dus sorry.

groeten
Eva
Ik zag net ook de wijziging in Mijn SNS.
Helaas geldt voor mij niet dat ik er erg blij mee ben.

Grafisch is er iets veranderd, er is oa een taart diagrammetje geplaatst (waar je feitelijk niets aan hebt, maar het is wel grappig) en de getalletjes staan op een iets andere plaats en staan soms dubbel vermeldt (daar heb je in feite ook niet echt iets aan, maar het kan geen kwaad).

Waar ik niet blij mee ben:
Het waarde overzicht van mijn beleggings hypotheek (opgebouwd) staat nu op 0 euro !
En de link naar het waarde overzicht van de beleggingen is ook weer eens kwijtgemaakt. Dit is helaas niet de eerste keer dat dat gebeurd.

@SNS: wanneer wordt dit opgelost?


Tim ik ben het helemaal met je eens ik mis ook de knop om naar je beleggingen te gaan en ook bij mij staat hij op o euro
Hi Giant47,

Welkom op SNS Community. Leuk dat je gelijk een bijdrage levert in deze topic.

Goed dat je dit aangeeft. Ik ga voor je informeren hoe het kan dat de waarde van je beleggingshypotheek nu op 0 staat. Tevens vraag ik of de knop voor de beleggingen terug gaan komen, zoals jij en Tim aangeven. Hiervoor heb ik echter wel jullie klantgegevens nodig. Willen jullie allebei je persoonlijke gegevens (rekeningnummer en geboortedatum) sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email], onder vermelding van 'Community hypotheekinformatie in MijnSNS'? Dan kijken mijn collega's het voor je na.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. We hopen je snel weer te zien.

@Eva: geeft niet, kan gebeuren 🙂. Bedankt voor je bijdrage!
Reputatie 2
Ik vind de hypotheekomgeving inderdaad sterk verbeterd. De informatie is duidelijk en recent. Toch zit er nog een foutje in. Bij mijn annuiteitenhypotheek staat de annuiteit aangegeven. Dat is de combinatie van aflossing en rente als vast bedrag gedurende de looptijd cq rentevaste periode. In de regel daaronder staat de rente nog eens apart aangegeven. Maar bij de maandlasten worden die twee bedragen bij elkaar opgeteld. Op die manier zit de rentecomponent er dubbel in. Even herstellen lijkt mij. Gelukkig wordt de rente niet maandelijks dubbel afgeschreven.   
Badge +1
Goedemorgen Jan,

Fijn dat je de hypotheekomgeving een verbetering vindt en bedankt voor je scherpte 🙂.
Ik ga je bevindingen meteen voorleggen aan de ontwikkelaars van de hypotheekomgeving binnen Mijn SNS. Zodra ik terugkoppeling ontvang, hoor je van me.
Reputatie 3
Badge +1
Vandaag heb ik ook even gekeken naar de nieuwe hypotheekomgeving. Het is een aangename verbetering.:)
Wel vind ik het jammer dat er zo weinig detals worden weergegeven van mijn Extra Ruimte Hypotheek, zeker als ik dat vergelijk met mijn spaarhypotheek waar netjes alle details worden weergegeven inclusief begin en einddatum, rente, rentevaste periode, maandlasten (opgesplitst in rente en spaardeel), hoeveel ik boetevrij mag aflossen, etc. Van mijn ERH mis ik toch wel essentiele informatie zoals de huidige rente.
Badge +1
Dank voor je feedback Stefan! Fijn dat je het een verbetering vindt 🙂. Met je overige verbeterpunten klop ik uiteraard weer aan bij de ontwikkelaars. Je hoort van ons.
Badge +1
Vandaag heb ik ook even gekeken naar de nieuwe hypotheekomgeving. Het is een aangename verbetering.:)
Wel vind ik het jammer dat er zo weinig detals worden weergegeven van mijn Extra Ruimte Hypotheek, zeker als ik dat vergelijk met mijn spaarhypotheek waar netjes alle details worden weergegeven inclusief begin en einddatum, rente, rentevaste periode, maandlasten (opgesplitst in rente en spaardeel), hoeveel ik boetevrij mag aflossen, etc. Van mijn ERH mis ik toch wel essentiele informatie zoals de huidige rente.


Hoi Stefan,

Wederom bedankt voor je feedback 😉. De fout is inmiddels hersteld en deze ochtend met een extra release live gezet!

@ JanStel wij komen er zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Stefan,

Wederom bedankt voor je feedback 😉. De fout is inmiddels hersteld en deze ochtend met een extra release live gezet!


Hi Kirsty,
Ik zie nog steeds niet het rentepercentage bij mijn ERH. Ik zie nu wel (als toevoeging t.o.v. gisteren) de tekst dat ik deze lenig helemaal heb afgelost (maar dat wist ik natuurlijk al omdat het saldo op 0,00 stond ;-)
Groeten,
Stefan
Reputatie 2
Beste Tibor,

Het foutje is inmiddels al hersteld. Super dat jullie dat zo snel geregeld hebben. Nu wordt de annuiteit vermeld en daarnaast zowel beide bestanddelen, de aflossing en de rente dus. Helemaal goed zo! 
Hi JanStel,

Dat is goed nieuws. Bedankt dat je dit wilde delen met ons, ik geef dit door aan de IT specialisten. Ik wens je een goed weekend.
Hi Kirsty,
Ik zie nog steeds niet het rentepercentage bij mijn ERH. Ik zie nu wel (als toevoeging t.o.v. gisteren) de tekst dat ik deze lenig helemaal heb afgelost (maar dat wist ik natuurlijk al omdat het saldo op 0,00 stond ;-)
Groeten,
Stefan


Hoi Stefan,

Mogelijk waren de wijzigingen van de nieuwe release niet direct zichtbaar. Is de informatie in Mijn SNS nu wel correct?
Reputatie 3
Badge +1
Hi Kirsty,
Ik zie nog steeds niet het rentepercentage bij mijn ERH. Ik zie nu wel (als toevoeging t.o.v. gisteren) de tekst dat ik deze lenig helemaal heb afgelost (maar dat wist ik natuurlijk al omdat het saldo op 0,00 stond ;-)
Groeten,
Stefan


Hoi Stefan,

Mogelijk waren de wijzigingen van de nieuwe release niet direct zichtbaar. Is de informatie in Mijn SNS nu wel correct?


Goedemorgen Jelmer,
Helaas, het rentepercentage van mijn ERH is nog steeds niet zichtbaar. Zowel voor deel-A als -B.
Voor mij is het geen ramp, want ik heb mijn ERH helemaal afgelost en gebruik het consumptief deel alleen in geval van nood.
Groeten,
Stefan
beste mensen,

misschien stomme vraag, maar waar kan ik hypotheek gegevens vinden? In mij SNS staat bij mij totaal niets.... of ik kan niet goed zoeken.

Gr. Rob
[QUOTE=giant47;58039][QUOTE=tim van til;57982]Ik zag net ook de wijziging in Mijn SNS.
Helaas geldt voor mij niet dat ik er erg blij mee ben.

Grafisch is er iets veranderd, er is oa een taart diagrammetje geplaatst (waar je feitelijk niets aan hebt, maar het is wel grappig) en de getalletjes staan op een iets andere plaats en staan soms dubbel vermeldt (daar heb je in feite ook niet echt iets aan, maar het kan geen kwaad).

Waar ik niet blij mee ben:
Het waarde overzicht van mijn beleggings hypotheek (opgebouwd) staat nu op 0 euro !
En de link naar het waarde overzicht van de beleggingen is ook weer eens kwijtgemaakt. Dit is helaas niet de eerste keer dat dat gebeurd.

@SNS: wanneer wordt dit opgelost?[/QUOT

Tim ik ben het helemaal met je eens ik mis ook de knop om naar je beleggingen te gaan en ook bij mij staat hij op o euro[/quote]

Hi giant47,

Ik heb het bericht ontvangen dat het technische mankement in Mijn SNS in onderzoek is. Ik wil je daarom bedanken voor het melden.
Wanneer ik de uitkomst van het onderzoek bekend is, laat ik dit zo snel mogelijk weten.
beste mensen,

misschien stomme vraag, maar waar kan ik hypotheek gegevens vinden? In mij SNS staat bij mij totaal niets.... of ik kan niet goed zoeken.

Gr. Rob



Hi RobL,

In het menu van Mijn SNS staat een kopje 'Hypotheken' aan de linkerzijde. Uiteraard zie je alleen de producten die je hebt
bij SNS Bank. Staat er bij jou geen kopje 'Hypotheken' dan moet dit mogelijk worden toegevoegd in het Mijn SNS overzicht.

Instructies hiervoor lees je in de Mijn SNS handleiding, vanaf pagina 8. Mocht je hier niet uitkomen, hoor ik dit graag. Ik ontvang dan graag je persoonlijke gegevens via [email]webcare@sns.nl[/email].
gegevens verstuurd naar je Jelmer. gr. Rob
Hi RobL,

We hebben je bericht ontvangen. Doordat je hypotheek niet onder hetzelfde klantnummer staat geregistreerd, zie je de hypotheek niet in Mijn SNS. Ik heb voor jou het verzoek ingediend om de klantnummers samen te voegen. Je krijgt een bericht wanneer dit is afgerond, dit kan twee weken duren. Vanaf dat moment kun je de hypotheekgegevens toevoegen aan MIjn SNS.
De hypotheekomgeving ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Helaas zitten er een aantal fouten in waardoor de nieuw toegevoegde informatie van weinig blijkt. Bij het omzetten van een extra ruimte hypotheek naar een aflossingsvrije hypotheek is er waarschijnlijk administratief eea. mis gegaan waardoor er nu ten onrechte een extra aflossings vrij deel is opgenomen die ook weer afgelost zou zijn. Dit vertekent het bedrag at reeds afgelost zou zijn sterk.
Ook is de oorspronkelijke hoofdsom van de extra ruimte hypotheek niet correct overgenomen.

Mvgr. Ronald

Reageer