SNS

Hypotheken afsluiten voor zelfstandig ondernemers lastiger

• 5 mei 2011
  • 5 Reacties
  • 1832 Keer bekeken

Wat vind je ervan dat ondernemers nu veel moeilijker een hypotheek kunnen krijgen? Terecht of niet?

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Niet alleen ondernemers hebben daat last van. Momenteel ben ik bezig om mijn hypotheek over te sluiten naar de SNS bank. Het aangaan van een nieuwe hypotheek is nog nooit zo omslachtig geweest als nu. Wat een rompslomp, regeltjes, procedures, etc..

Het was vroeger misschien wel te gemakkelijk om een te zware hypotheek af te sluiten, maar nu zijn we echt te ver de andere kant uit doorgeschoten. Op deze manier kan bijna niemand meer een hypotheek krijgen; dat is de beste garantie om de huidige problemen op de woningmarkt verder te verslechteren!

Terug naar de ondernemers: het ligt voor de hand dat de hierboven geschetste problematiek nog veel groter is bij ondernemers. Het financieel risico (iets waar banken tegenwoordig heel vies van zijn, als ik ze moet geloven) is immers groter dan bij particulieren.

Het moge duidelijk zijn dat ik het dus onterecht vind.
Beste Stefan,

Bedankt voor je inbreng! Kunnen we als SNS Bank Webcare nog iets voor je betekenen bij het oversluiten van je hypotheek naar de SNS Bank?

Met vriendelijke groet,

Daphne Verduijn
SNS Bank Webcare
hypotheek!.in deze tijd!. sleeeeecht idee!.dit ligt niet aan de hypotheek verstrekker of je stabiele in komen.het ligt aan de enorme en snelle veranderingen in deze tijd.het is tegenwoordig onverantwoordt om plannen te maken op langere termijn.want de grillige tijd waarin we leven waarin alles met lichtsnelheid gaat is geen basis meer voor een goede kijk op dingen .en risico,s die een mug zijn kunnen gauw tot een olifant worden.puur en alleen omdat tijd geld is en de tijd gaat veels te snel.alles wordt compact gemaakt en de hele economie wordt een dichte massa met teveel inhoud.deze wereld en haar handelen is zo dicht en compact geworden dat het alles opslokt incl. licht en tijd.het bavat inmiddels meer massa als een zwart gat in het universum en verdicht zich tot een supernova.met het gevolg dat alles keihard wordt en elke flexibiliteit en rekbaarheid eruitgaat.dus alles wat zoooo solide lijkt kan elk moment afbreken omdat het bezwijkt onder zijn eigen gewicht.het zal niet zo lang meer duren dan geeft deze wereld alleen nog maar straling af en draagt geen vrucht meer waarmee men zich kan voeden en dat tot het einde der tijd.dat invorm van elke activiteit.je kunt je dat alleen nog maar voeden met straling.maar ik ben ervan overtuigd dat de mens denk ook hierop iets te kunnen vinden.in onze ongekende dunk van de grootheid van de mens. schijn dat wij in onze geweldige genialiteit het simpelste niet kunnen leren ,namelijk een paar stappen terug te doen(vrijwillig).
Badge
@karltje Het zou de leesbaarheid van je betoog goed doen als je (om te beginnen) hoofdletters aan het begin van een zin zou gebruiken.
ben slecht in schrift.puntjes en komma,s en hoofdletters altijd op de verkeerde plaats.

Gebruik je fantasie?.

ik zal het proberen.

Reageer